Thursday, March 5, 2009

#592 KUCNUO JE ZADNJI CAS - SMRTNA PRESUDA BiH USVOJNA U SKUPSTINI BiH‏

REPUBLIKA BOSNA I HERCEGOVINA

4. mart 2009.

ONLINE GLASNIK NACIONALNOG KONGRESA REPUBLIKE BiH - br. 592

SADRZAJ:

1. KUCNUO JE ZADNJI CAS - BOSNA I HERCEGOVINA USVOJILA SVOJU SMRTNU PRESUDU

2. Podrška amandmanu o Brckom

3. REZOLUCIJA VANREDNE SKUSPTINE KONGRESA BOSNJAKA SJEVERNE AMERIKE

4. UKLJUCITE SE U RAD FORUMA PATRIOTA BOSNE I HERCEGOVINE

-------------------------------------------------------------------------
Ovaj Glasnik ide na 26.856 ispravnih adresa. Za primanje Glasnika prijavite se na adresu: [mailto:Bosanski_kongres@hdmagazine.com]

If you do not want to receive this Online Newsletter just reply with "UNSUBSCRIBE" in the subject line. Then your email address will be promptly deleted.
-------------------------------------------------------------------------

1. KUCNUO JE ZADNJI CAS - BOSNA I HERCEGOVINA USVOJILA SVOJU SMRTNU PRESUDU

Pise: Dr. Muhamed Borogovac

Izdajnici su zdruzeno krenuli u akciju i sada je jasno da ce biti uradjeno upravo ono cega smo se godinama pribojavali - u Skupstini BiH ce biti usvojen Amandman na Ustav o Brckom, cime ce biti izvrsena dobrovoljna promjena daytonskog Ustava, a to znaci lagalizacija i cementiranje genocidne RS. Sjetimo se jos jednom, Silajdzica smo ubjedljivo izabrali za clana Predsjednistva BiH jer je obecavao da on to nece dozvoliti. On to jos moze sprijeciti u Predsjdnistvu, staviti veto kao Bosnjacki clan predsjednistva, a to bi mogao isto uraditi i toboznji Hrvat i "zlatni ljiljan" Zeljko Komsic.

Obratimo paznju na slijedecu vijest koju prenose mediji:

"Predsjedništvo BiH trebalo bi obavijestiti arbitra da su ispunjenji uslovi za kraj supervizije a Generalnu skupštinu UN-a da je došlo do promjene Dejtonskog mirovnog sporazuma, jer smo promijenili Ustav BiH koji je aneks ovog sporazuma", kazao je Milorad Živkovic, drugi zamjenik predsjedavajuceg Predstavnickog doma parlamenta BiH i poslanik SNSD-a.

Dakle, RS se uknjizava u UN-u kao legalan i legitiman entitet, tj. drzava, i nista nam vise ne vrijede presude za genocid i ostale trice i kucine, jer su nasi izdajnici u skupstini pristali doborovoljno na skoru disoluciju Bosne i Hercegovine. Nazalost, ni narod se ne sekira. Nama je uvijek bio vazniji trenutni rahatluk od drzave i zato cemo ostati jadni, porobljeni, ugnjetani i dugotrajno bez rahatluka, umjesto da dodjemo u hiljadama pred Skusptinu i sprijecimo kraj nase domovine. Izgleda da su jedini drzavotvorni Bosnjaci oni koji su dosli u inostranstvo i tako se, mimo svoje volje, oslobodili kontorle izdajnika i njihovih medija. Evo sta npr. kaze Kongres Bosnjaka Sjeverne Amerike na svojoj vanrednoj Skupstini u Grand Rapids-u, održanoj 28. 02. 2009. godine, predvidjajuci ovakav ishod:

"IV – 4 KBSA istice da bi prihvacanje bilo kakvih amandmana na Dejtonski ustav, znacilo i prihvacanje Dejtonskog ustava nastalog na genocidu. To bi ujedno znacilo odustajanje od Presude Internacionalnog suda pravde od strane same žrtve genocida, što niko u ime žrtve nema pravo uciniti."

Cijela Rezolucija KBSA se nalazi na kraju ovog Vanrednog izdanja Glasnika.

Primjetimo da Lagumdzija nije izdrzao da ne proslavi pocetak kraja Bosne i Hercegovine, lazuci u oci narodu, racunajuci na glupost "glupih Bosanaca" rijecima:

"Opozicija je takoder podržala usvajanje ovog amandmana isticuci da je dobro što se konacno "skinula mistika da se usvajanjem amandmana legalizira Dejtonski ustav".

"Usvajanjem ovog amandmana ne mijenjamo mirovni sporazum. Mijenjamo Ustav na ustavom predviden nacin", kazao je lider SDP-a Zlatko Lagumdžija.

Izdajnice Lagumdjija, pa upravo je to problem sto se dobrovoljno mijenja Ustav, cime se RS samo legalizuje, a da drzava BiH ne dobiva nista. Niko se nije ni plasio promjene ostalih aneksa mirovnog sporazuma. Jer ako se mijenja Ustav "na Ustavom predvidjen nacin" tada taj ustav nije vise "nelegalan", "nametnut", "genociadn", "oktroisan" itd. nego postaje legalan i zato se RS cementira, postaje neupitna, vjecna itd.

Primjetimo da je i prvobitna Prudska verzija amandmana promjenjena, naravno opet u korist RS, a na stetu drzave BiH. Naime, u Prudskoj verziji je trebala barem po jedna trecina poslanika skupstine Brckog iz svakog naroda da se slozi sa promjenom statusa Brckog. Kada je prije par dana Skupstina RS diskutovala o Amansmanu za Brcko trazila je da to bude promjenjeno u "barem jedna petina" poslanika Skupstine Brckog iz svakog naroda, i to je danas usvojeno. To prakticno znaci da Srbi mogu naci smao 2-3 Bosnjaka, ala Tihic, i jednog Hrvata ala Covic, da glasaju za njh, i ode Brcko u RS, tj. RS dobi podebljani koridor u miru, izdajom, sto nije mogla u ratu pomocu JNA.

Primjetimo da je u amandmanu za Brcko i dalje ostala formulacija koja podrazumjeva "vise entiteta". Povezimo to sa ponasanjem HDZa, koji sudjeluje u usvajanju amandmana.

Dakle, iako se Prudska trojka prestala javno sastajati, oni sada tajno provode u djelo legalizaciju RS i disoluciju BiH.

Bojimo se da je ovo zaista kraj Bosne i Hercegovine i pocetak dugotrajne nestabilnosti i tragedije naroda BiH.

Slijedi clanak iz Nezavisnih novina o ovoj temi.

________________________________


2. Podrška amandmanu o Brckom

Datum: 04.03.2009 19:30

Autor: Mirza Cubro

SARAJEVO - Poslanici Predstavnickog doma bh. parlamenta usvojili su jucer amandman na Ustav kojim se Brcko distrikt uvrštava u ustavnopravni poredak BiH i daje mu se pravo pristupa Ustavnom sudu BiH.

Stranka za BiH podršku usvajanju amandmana dala je s rezervom najavljujuci amandmansko djelovanje u drugom citanju.

"Mislimo da se uvodenjem pravila da najmanje po jedna petina poslanika Skupštine distrikta iz svakog naroda mora podržati odluku kojom se zahtijeva izjašnjavanje Ustavnog suda uvodimo etnicki princip. To nije dobro, jer smatramo da se princip zaštite cesto pretvori u mehanizam blokade", rekao je Beriz Belkic, predsjedvajuci Predstavnickog doma parlamenta BiH i poslanik Stranke za BiH.

Poslanici SNSD-a su podržali usvajanje ovog amandmana, jer smatraju da se ovim amandmanom gasi kancelarija supervizora za Brcko.

"Predsjedništvo BiH trebalo bi obavijestiti arbitra da su ispunjenji uslovi za kraj supervizije a Generalnu skupštinu UN-a da je došlo do promjene Dejtonskog mirovnog sporazuma, jer smo promijenili Ustav BiH koji je aneks ovog sporazuma", kazao je Milorad Živkovic, drugi zamjenik predsjedavajuceg Predstavnickog doma parlamenta BiH i poslanik SNSD-a.

Poslanici SDA smatraju da u predloženom amandmanu ne postoji ništa sporno i da bi ga trebalo podržati. Poslanik ove stranke Šefik Džaferovic je kazao da SDA nece ucestvovati u bilo kakvim popravkama koje bi na kraju dovele da amandman ne bude usvojen.

Niko Lozancic, prvi zamjenik predsjedvajuceg Predstavnickog doma BiH, ocijenio je da nije dobro što Predsjedništvo BiH nije dalo svoje mišljenje o predloženom amandmanu.

"Predsjedvajuci Vijeca ministara BiH nije došao na sjednicu niti se obratio parlamentu iako je Vijece ministara BiH predlagac ovog amandmana. Zbog svega toga pocinjem sumnjati u važnost ovog dokumenta", naglasio je Lozancic.

Opozicija je takoder podržala usvajanje ovog amandmana isticuci da je dobro što se konacno "skinula mistika da se usvajanjem amandmana legalizira Dejtonski ustav".

"Usvajanjem ovog amandmana ne mijenjamo mirovni sporazum. Mijenjamo Ustav na ustavom predviden nacin", kazao je lider SDP-a Zlatko Lagumdžija.

Tekst amandmana na Ustav BiH

"Brcko distrikt BiH, koji postoji pod suverenitetom BiH i spada pod nadležnosti institucija BiH onako kako te nadležnosti proizilaze iz ovog ustava, cija je teritorija u zajednickoj svojini (kondominijumu) entiteta, je jedinica lokalne samouprave s vlastitim institucijama, zakonima i propisima, i sa ovlaštenjima i statusom konacno propisanim odlukama Arbitražnog tribunala za spor oko meduentitetske linije razgranicenja u oblasti Brckog.

Odnos izmedju Brcko distrikta BiH i institucija BiH i entiteta može se dalje urediti zakonom koji donosi Parlamentarna skupština. Ustavni sud BiH je nadležan da odlucuje o bilo kom sporu u vezi sa zaštitom utvrdjenog statusa i ovlaštenja Brcko distrikta BiH koji se može javiti izmedju jednog ili više entiteta i Brcko distrikta BiH ili izmedu BiH i Brcko distrikta BiH po ovom ustavu i odlukama Arbitražnog tribunala. Svaki takav spor takode može pokrenuti vecina poslanika Skupštine Brcko distrikta BiH koja ukljucuje najmanje jednu petinu izabranih poslanika iz reda svakog od konstitutivnih naroda."

_____________________________________


3. REZOLUCIJA VANREDNE SKUSPTINE KONGRESA BOSNJAKA SJEVERNE AMERIKE

Na Vanrednoj Skupštini Kongresa Bošnjaka Sjeverne Amerike {KBSA} u Grand Rapids-u, održanoj 28. 02. 2009. godine, usvojena je

R E Z O L U C I J A

I

Ovo je historijski trenutak u kojemu mi, sjevernoamericki Bošnjaci, objavljujemo da cemo prevazici izazove nejedinstva i ujedinjeni krenuti ka poboljšanju svijesti o sebi i svojoj buducoj korisnoj ulozi u americkom, kanadskom i bosanskohercegovackom društvu, tako što cemo promovirajuci i prakticirajuci opci interes i dobro iznad osobnog, uspostaviti jedinstven KBSA kao jako bošnjacko uporište, koje ce kao jedinstven nacionalno politicki glas pridonositi boljoj bošnjackoj buducnosti, kako u Sjevernoj Americi, tako i u Bosni i Hercegovini {BiH}.

Americki i kanadski Bošnjaci imaju najboljeg partnera u KBSA da se odupru iskušenjima asimilacije, a ujedno prihvate pozitivne tekovine integracije, te odbrane i ojacaju sve komponente bošnjackog narodnog bica tako što ce u najrazvijenijem podrucju na svijetu predstavljati i zagovarati najbolje vrijednosti i interese kako bošnjackog naroda, tako i bosanskohercegovacke gradanske države i društva.

II

KBSA se bori za ocuvanje i jacanje Bošnjaštva kao narodne pripadnosti. Bošnjaci dijele zajednicke kulturne, historijske, obicajne, jezicke, duhovne, folklorne, biološke i druge osobine i interese, kao i suverenu osobnu svijest o pripadnosti svom bošnjackom narodu. Nakon agresije i genocida, Bošnjaci dijele i duboke egzistencijalne interese i prioritete. Sve ove odrednice bošnjackog narodnog bica, KBSA ce braniti i jacati u americkom Melting potu, kanadskom Kulturnom mozaiku i u bosanskohercegovackom multilateralnom društvu.

III

Paralelno sa borbom za Bošnjaštvo kao pripadnošcu jednom starom, autohtonom evropskom narodu, KBSA se bori i za Bosanskohercegovacku naciju Bosanaca i Hercegovaca, kojom Bošnjaci obznanjuju svoje bosanskohercegovacko gradansko, državotvorno, teritorijalno i Evropsko opredjeljenje u jedinstvenoj, demokratskoj, nezavisnoj, suverenoj državi BiH i slobodnom civilnom društvu.

IV

Suverenitet države BiH je nedjeljiv, neprenosiv i neupitan. Ova tri atributa suvereniteta, uz norme Internacionalnog pravnog poretka o pravu na kontinuitet ustavnosti i ustavnih procedura i nepriznavanju rezultata diskontinuiteta (agresijom i genocidom), omogucavaju legitimnu akciju KBSA na poništavanju rezultata agresije i genocida u cilju obrane i obnove jedinstvenog bosanskohercegovackog državnog i društvenog tkiva.

KBSA odbacuje lažnu karakterizaciju ¨da se u BiH dogodio gradanski rat¨. Prema internacionalno pravno utvrdenim i dokumentiranim postavkama, na Republiku BiH, 177. clanicu Organizacije Ujedinjenih Nacija, izvršena je vojna agresija Srbije, Crne Gore i Hrvatske. Nad Bošnjacima je izvršen zlocin genocida, niz ratnih zlocina i zlocina prema covjecnosti, što predstavlja grubo kršenje Povelje UN, Internacionalnog prava i Konvencije o genocidu.

IV – 1. Za KBSA postoji samo jedinstvena, demokratska, suverena i nezavisna država BiH, a Republika Srpska {RS} postoji samo kao dio ilegalnog, oktroiranog dejtonskog ustava, Aneksa 4. Internacionalni sud pravde u Den Haag-u, vrhovni pravni organ Ujedinjenih Nacija, je Presudio da je RS rezultat genocida po Konvenciji koja ne samo zabranjuje genocid, nego i rezultate genocida smatra ništavnim. KBSA smatra da stranu kojoj se sudi na sudu i presudi, ne treba pitati za pravni sistem države BiH.

IV – 2. Za KBSA je bitno šta o buducnosti BiH i njenom ustavu misle stvarni subjekti prava, lojalni gradJani države koji je žele.

IV – 3. KBSA traži primjenu Presude Internacionalnog suda pravde, od 26. februara, 2007. A to nije samo novcana naknada, nego brisanje rezultata genocida, jer bez toga nece biti niti pravde, a niti novcane naknade.

IV – 4 KBSA istice da bi prihvacanje bilo kakvih amandmana na Dejtonski ustav, znacilo i prihvacanje Dejtonskog ustava nastalog na genocidu. To bi ujedno znacilo odustajanje od Presude Internacionalnog suda pravde od strane same žrtve genocida, što niko u ime žrtve nema pravo uciniti.

IV – 5 Umjesto amandmana na dejtonskim osnovama (konsenzus sa Republikom Srpskom), KBSA traži potpuno novi ustav države BiH, koji ce nastati na principima Povelje UN, Evropskog ustava i Ustava RBiH - od kojih niti jedan ne poznaje etnicki ili entitetski princip podjele vlasti. KBSA smatra da je gradanin temeljna cestica univerzalnosti gradanstva iz koje logika jednakopravnosti svih gradana u pravima i dužnostima ne može izuzeti ikojeg pojedinca, a kamoli vjerske, nacionalne, ideološke ili politicke grupe. KBSA istice da je u BiH potrebno odkloniti ikakvu ulogu diktatora, pa pojavio se on iznutra ili bio delegiran izvana. BiH nisu potrebni niciji i nikakvi diktatori.
KBSA šalje poruku svim gradanima i narodima BiH, ni jedan predstavnik ni jednog naroda u BiH ne smije potpisati dokument kojim BiH gubi svoju historijski verifikovanu državnost na osnovu internacionalnog prava. To bi se desilo da je potpisan Aprilski paket ustavnih promjena ili Prudski sporazum. Tokom pregovora o novom ustavu, BiH ne smije uciniti ništa što bi dovelo u pitanje njenu državnost, jedinstvenost njenog državnog i društvenog tkiva, nezavisnosti i suverenost po osnovu internacionalnih zakona. KBSA smatra da gradani i narodi BiH mogu pobjediti mracne sile ekstremnih nacionalizama sa istoka i zapada.

V

Polazeci od stanja dezorijentacije Bošnjaka, nedostatka jasne nacionalne politike, nejedinstva medu liderima, odsustva nacionalnog programa, krize autoriteta i medusobnog povjerenja, nepouzdanja u postojece demokratski uspostavljene politicke i institucionalne forme donošenja i provedbe odluka, a na osnovu razocaranosti americkih i kanadskih Bošnjaka dometima aktualne bošnjacke politike, KBSA podržava održavanje bošnjackog sabora u organizaciji neovisne bošnjacke politicki obrazovane i odgovorne inteligencije.

Sabor kao demokratska institucija i visoki izraz volje naroda sa obvezujucim odlukama, bi ponudio nacin rješavanja institucionalnih, državnih i nacionalnih pitanja. To se posebno odnosi na oblast primjena zakona, jacanja demokratskog karaktera institucija politickog sistema, demokratizacije bošnjackih politickih stranaka, lišavanja autoritarnog duha vjecitih i nezamjenjivih bošnjackih voda koji guše svaku pamet, kreaciju i inicijativu. Sabor bi javno pozvao na vladavinu zakona i odstranjivanje korupcije i nedolicnosti politicara. Sabor se treba baviti i problemom ekonomskog i demografskog stagniranja Bošnjaka, stranih investicija i privatizacije. Za rješavanje ovih problema potrebna je elementarna državotvorna i teritorijalna svijest, poštivanje i provodenje zakona.

VI

KBSA podržava povratak sjevernoamerickih Bošnjaka u BiH. U tom smislu razmotrice formiranje posebnog tijela za povratak. Protjerani Bošnjaci se nece vracati samo na osnovu obecanih kredita, vec jedino ako dode do politickog rješenja i stabilizacije države i društva u BiH. Krediti, bez ukidanja konzekvenci agresije i genocida, bez pravne garancije ocuvanja jedinstvene, nezavisne, suverene države BiH i otvorenog, slobodnog civilnog društva, bez jacanja osnovnih državnih funkcija - nece vratiti i održati protjerane Bošnjake.

_________________________________


4. UKLJUCITE SE U RAD FORUMA PATRIOTA BOSNE I HERCEGOVINE

http://republikabih.net/kafe/index.php?board=4.0

************************************************

No comments: