Monday, March 16, 2009

#595 GLEDAOCI SE IZJASNILI U OMJERU 1113 : 200 PROTIV BRCANSKOG AMANDMANA‏

REPUBLIKA BOSNA I HERCEGOVINA

15. mart 2009.

ONLINE GLASNIK NACIONALNOG KONGRESA REPUBLIKE BiH - br. 595

SADRZAJ:

1. ANKETA NA NTV HAYATU: GLEDAOCI SE IZJASNILI U OMJERU 1113 : 200 PROTIV BRCANSKOG AMANDMANA

2. SABOTIRANA EMAIL ADSRESA "JAVNE RASPRAVE" O AMANDMANU I.

3. CLANOVI 154 I 155 USTAVA RBiH NAS OPUNOMOCUJU DA SE NIKADA NE POMIRIMO SA DAYTONSKOM IZDAJOM

STA ZAISTA NAROD PORUCUJE U JAVNOJ RASPRAVI - IZABRANE PORUKE

4. PRVO MORATE PITATI GRADJANE BiH DA LI PRISTAJU NA UKIDANJE REPUBLIKE BiH I OSNIVANJE RS

5. INSTITUT ZA MIR I SUŽIVOT CIVILIZACIJA SARAJEVO, BOSNIA AND HERZEGOVINA

6. NEMATE MANDAT DA POKLANJATE DOMOVINU POMAHNITALIM RADIKALIMA

7. NE UZIVATE PODRSKU NARODA ZA OVO STO RADITE

8. NE DOZVLIMO DA RS DOBIJE U MIRU ONO STO NIJE MOGLA U RATU

9. BRCKO TREBA BITI SLOBODNO U BiH, A NE "ZAJEDNICKO VLASNISTVO" ENTITETA

10. UPITAJTE SE STA DOBIJA BOSNA I HERCEGOVINA USVAJANJEM OVOG AMANDMANA

11. U JEIDNSTVENOM USTAVNOM PAKETU RIJESITI I PITANJE DVOJNOG DRZAVLJNSTVA

12. MORAMO NAPUSTITI PRAKSU UDOVLJAVANJ RS-u NA RACUN BiH

13. NIJE U REDU DA SE BITNI PROBLEMI BiH OSTAVLJAU ZA "BOLJE" VRIJEME, A KOJE NIJE NA VIDIKU

14. ODBACITE AMANDMAN, SPASITE SE OD DOGADJANJA NARODA U BUDUCNOSTI

15. DOSTOJANSTVENI LJUDI NE DOZVOLE DA IM SE USTAVI PRAVE NOZEM

16. "NE" AMANDMANU ZA BRCKO PRED "KREMOM" DAYTONSKE BiH

17. Damir Arnaut

-------------------------------------------------------------------------
Ovaj Glasnik ide na 26.922 ispravnih adresa. Za primanje Glasnika prijavite se na adresu: [mailto:Bosanski_kongres@hdmagazine.com]

If you do not want to receive this Online Newsletter just reply with "UNSUBSCRIBE" in the subject line. Then your email address will be promptly deleted.
-------------------------------------------------------------------------

1. ANKETA NA NTV HAYATU: GLEDAOCI SE IZJASNILI U OMJERU 1113 : 200 PROTIV BRCANSKOG AMANDMANA

Anketa na Hayatovom Centralnom Dnevniku, nakon ukljucenog intervjua sa profesorom Boyle-om, je pokazala da je 1113 glasova PROTIV USVAJANJA AMANDMANA ZA BRCKO i samo oko, 200 "za" !!

Znaci, treba samo nastaviti obavjestavati gradjane o reziranoj prevari, u kojoj, i pored veoma dobrog izlaganja prije dva dana na BNTV, nazalost , ucestvuje i supervisor za Brcko Distrikt, gospodin Rafi Gregorijan!! Veoma je vazno naglasavati i pojasnjavati gradjanima, da on upravo nastoji njih navesti da svojim potpisom, ili odobravanjem, provedu ovaj amandman!! Amandman nece biti vazeci, ako ga ne usvoje takozvani "nasi" predstavnici!!

Zato, RECIMO "NE" NAMETNUTIM AMANDMANIMA, RECIMO "NE" LEGALIZACIJI NAMETNUTOG DAYTONSKOG UGOVORA, RECIMO "NE" NELEGALNOJ GENOCIDNOJ TVOREVINI TAKOZVANOJ "REPUBLICI SRPSKOJ!!

Pozdrav Domovini!!

Izvor: Forum Politika RBiH na portaly republikabih.net
-----
Vidjecemo sada kojom ce magijom nasi izdajnici ovako ubjedljivo protivljenje naroda Amandmanu I. pretvoriti u podrsku naroda istom. Vidjecemo kako ce pogledati ljudima u oci svaki onaj cetnicki agent koji bude glasao za amandman.

__________________________


2. SABOTIRANA EMAIL ADSRESA "JAVNE RASPRAVE" O AMANDMANU I.

Kada sam u petak 13. marta 2009 poslao svoj doprinos "javnoj raspravi" na Amandman I. poruka mi se vratila sa naznakom:

"Nije uspjela isporuka ovim primateljima ili popisima za raspodjelu: pisarnica@parlament.ba "

Znaci i internet je jos jedno usko grlo "javne rasprave" jer ne prolaze poruke bas svih gradjana do nasih poslanika. Izgleda da je adrsa bosanski_kongres@hdmagazine.com blokirana ne samo na kontrolisanim web stranicama Avaz, sarajevo-x itd., nego i za javnu raspravu.

Ovim je SDA-SBiH-SDP-SNSD-SDS-HDZ rezim daytonske Bosna i Hercegovine jos jednom, ko zna koji put do sada, pokazao koliko mrzi i prezire narod kojim vlada. Da ima ikakvo tijelo nezavisno od korumpiranih izdajnika, koje odgovara narodu, a ne antidrzavnim centrima moci, "javna rasprava" bi zasigurno bila proglasena nevazecom.

Samo cemo pobrojati neke najznacajnije nepravilnosti koje su onemogucile narod da istinski uzme ucesce u raspravi:

- Najgledaniji mediji, TV, Radio i stampa, nisu dovoljno i razgovjetno pozivali narod na "javnu raspravu" niti su objasnili narodu da je to njihovo pravo, da se tu pita narod, a ne politicari. Upravo suprotno, npr. Avaz je potpuno zabranio BH patriotima da postiraju i na tako ogranicenom mediju kao sto je forum Poltika na Avazovoj web stranici.

- Umjesto da svaki gradjanin bude pozvan i da se osjeca doborodoslim da kaze svoje misljenje o promjeni Ustava, cujemo vlasti su uvele registarciju za javnu raspravu, sto je takodjer u funkciji odvracanja gradjana od ucesca u raspravi.

-Oraganicili su "javne rasprave" na samo 5 mjesta u malim salama, lokalnih politickih tijela, da gradjanima implicitno sugerisu da je to opet nesto namijenjeno politicarima.

- Ogromna vecina BH stanovnistva je bila onemogucena da uzme ucesce u raspravi. U svim BH gradovima ima odgovornih gradjana koji su zeljeli da ucestuvju, ali zive daleko od mjesta odrzavanja.

-Osim toga, javna rasprava je organizovana u radno vrijeme u radni dan, tako da je i time ogromni broj, potencijalno najzainteresovanijih gradjana onemogucen da prisustvuje raspravama.

- Fizicki su onemoguceni svi gradjani BiH iz dijaspore da ucestuvju (a njih se legalizacija RS najvise tice) jer ni jedna BH ambsada nije organizovala "javnu raspravu".

- Nisu definisana jasna pravila odrzavanja javne rasprave: Tamo gdje su vlasti kontorlisale situaciju (npr. Tuzla) usvojili su zakljucke preglasavanjem, dok tamo gdje nisu (u slobodarskom Mostaru), politicari su kazali narodu da nema glasanja da su dosli samo da cuju misljenje naroda. Nisu gradjanima dali ni primjerak zapisnika mada je trazen.

- Email adresa, jedina sansa za ucesce u raspravi ogromne vecine BH gradjana, je nedostupna zvim gradjanima, kao sto smo vidjeli za neke gradjane adresa ne radi, vracaju se poruke. Vlasti su se potrudile da "javnu raspravu" svedu samo na onih 5 nekoliko kontorlisanih satanaka, a da ne dozvole da narod u vecem broju izrazi svoje misljenje ni preko interneta.

- Nejasno je i kako ce biti tretirani prijedlozi gradjana koji dolaze preko interneta u skupstiu, a morali bi biti uvazeni, jer je data i ta mogucnost ucesca na raspravi. Naime, ako se nece uvazavati prijedlozi gradjana koji su stigli preko interneta, zasto je onda data ta mogucnost? Ispalo bi da je to samo jedna prevara?

Kao dokaz da email adresa ne radi za sve gradjane slijedi jedna vracena poruka, pa se mozete uvjeriti u autenticnost:

-----

Nije uspjela isporuka ovim primateljima ili popisima za raspodjelu:

pisarnica@parlament.ba

U primateljevu sustavu za razmjenu e-pošte nije pronadena primateljeva adresa e-pošte. Microsoft Exchange nece pokušavati ponovo isporuciti ovu poruku. Provjerite primateljevu adresu e-pošte i pokušajte ponovo poslati poruku ili dostavite sljedeci dijagnosticki tekst administratoru sustava.

Poslao Microsoft Exchange Server 2007

Dijagnosticke informacije za administratore:

Poslužitelj za generiranje: parlament.ba

pisarnica@parlament.ba
#550 5.1.1 RESOLVER.ADR.RecipNotFound; not found ##rfc822;pisarnica@parlament.ba
.....

U atachmentu mi je bila vracena poruka, moje nesudjeno ucesce u "javnoj raspravi", pa koristim priliku da sada ponovo prilozim moju diskusiju, sa svim licnim podacima, koja slijedi:
_______________________________


3. CLANOVI 154 I 155 USTAVA RBiH NAS OPUNOMOCUJU DA SE NIKADA NE POMIRIMO SA DAYTONSKOM IZDAJOM

Petak 13. mart 2009.

Dr. Muhamed Borogovac,
Actuary, clan Americke Akademije Actuara

Adesa u BiH:
Ulica Bosanskih Vladara 14/V stan br. 16
75000 Tuzla
Republika BoSna i Hercegovina
BiH Pasos br: 5540481

Adresa u USA:
42 Bexley Road
Roslindale MA 02131
USA
Telefon: ++ 1-617-363-9834


USTAVNOPRAVNOJ KOMISIJI OBA DOMA PS BiH
Na ruke: Svim poslanicima oba doma PSBiH

PREDMET: UCESCE U JAVNOJ RASPRAVI O AMANDMANU I.

Kao gradjanin Republike Bosne i Hercegovine, sukladno Clanovima 154 i 155 Ustava Republike pozivam vas da ne izdate Ustav Republike Bosne i Hercegovine. Citram vam te clanove Ustav R BiH, koji opunomocuju svakog gradjanina R BiH da ne prizna izdajnicku djelatnost ukidanja Republike BiH.

Clan 154.

Neprikosnoveno je i neotudivo pravo i dužnost gradana, naroda Bosne i Hercegovine i pripadnika drugih naroda koji u njoj žive da štite i brane slobodu, nezavisnost, suverenitet, teritorijalni integritet i cjelokupnost i Ustavom utvrdeno uredenje Republike.

Clan 155.

Niko nema pravo da prizna ili potpiše kapitulaciju, niti da prihvati ili prizna okupaciju Republike Bosne i Hercegovine ili pojedinog njenog dijela. Niko nema pravo da sprijeci gradane Republike Bosne i Hercegovine da se bore protiv neprijatelja koji je napao Republiku. Takvi akti su protuustavni i kažnjavaju se kao izdaja Republike. Izdaja Republike je najteži zlocin prema narodu i kažnjava se kao teško krivicno djelo.

ZAHTJEV:

Kao gradjanin Republike BiH, opunomocen gornjim clanovima Ustava R BiH, zahtijevam da se NE izglasa Anmandman I. na ustav BiH. Amandman o Brckom treba biti dio sveobuhvatnog paketa ustavnih rjesenja.

Ustav Republike Bosne i Hercegovine ce biti trajno dokinut ovom prevarom, a vi cete biti smatrani od naroda odgovornim za zlocin veleizdaje. Zahtijevamo za prekinete tu rabotu.

OBRAZLOZENJE ZASTO SMO PROTIV AMANDMANA I.

Mnogobrojni su razlozi, nabrojimo samo neke:

- Amandanom se legalizuje RS i tako zatvara mogucnost novih ustavnih promjena, tj. (u optimistickoj varijanti) ostaje satus qvo. Jedina realna perspektiva koja se otvara je legalno otcjepljenje RS, sto bi izazvalo nesagledivu tragediju naroda koji danas zivi na tertoriji BiH.

- Legalizacija RS znaci nagradu za genocid, prakticno provodjenje Tihicevog prudskog "obracuna sa politkom zrtve", praktricno onemogucavanje svake konkretne pravde koju bi mogli dobiti iz presuda ze genocid u Srebrenici.

- Ustav Republike BiH je nas Ustav sa svim Evropskim standardima i funkcionalnim regijama i sa njime je BiH priznata kao clanica UN. Taj ustav je jos uvijek legalan, za razliku od daytonskog. Agresija i genocid nisu razlozi da se odricemo naseg Ustava i nasih granica.

_________________________________


STA ZAISTA NAROD PORUCUJE U JAVNOJ RASPRAVI - IZABRANE PORUKE

Neki do vas su osim Ustavnopravnoj komisiji poslali poruke i na nasu adresu. Izvinjavamo se sto nismo objavili sve poruke, koje ste nam poslali. Uglavnom smo izbacili predugacke poruke ili poruke koje iznose neku neadekvatnu (npr.istorijsku) argumentaciju, koje ovdje ne igra nikavu ulogu. Svima smo izbrisali licne podatke, da smanjimo rizike, npr. od kradje identiteta.


4. PRVO MORATE PITATI GRADJANE BiH DA LI PRISTAJU NA UKIDANJE REPUBLIKE BiH I OSNIVANJE RS

Poštovani, dostavljam Vam kopiju Pisma koji ce 16. marta biti, posredstvom protokolarne službe Parlamenta BiH, biti proslijeden Ustavopravnim komisijama Predstavnickog doma, Doma naroda Parlamentarne skupštine BiH, kao i svim poslanicima oba Doma, pojedinacno.

Parlamentarna skupština Bosne i Herecegovine,
Trg BiH br. 1
71000 Sarajevo
Bosna i Hercegovina

e-adresa: pisarnica@parlament.ba


Sarajevo, 16.03.2009.god.

Ustavnopravna komisija Predstavnickog doma

JAVNA RASPRAVA na prijedlog amandmana I na Ustav Bosne I Hercegovine

P r i g o v o r:

Poštovani,

Potaknut inicijativom predstavnika pojedinih politickih organizacija u BiH, dijela zakonodavne i izvršne vlasti BiH, kao i interesima raznih lobija i zavjerenika, ciljanih na razbijanju kontinuiteta i suvereniteta državnosti Bosne i Hercegovine, koja u modificiranim oblicima egzistira skoro 1000 godina, i cak mnogo duže nego što se ovakvim istorijskim cinjenicama mogu pohvaliti i ponositi idejni zagovaraci nestanka Bosne i Hercegovine, zahtijevam demokratsku slobodu da na ovakav nacin uložim prigovor na temu Javne rasprave, i, s punim moralnim i legitimnim pravom gradanina BiH, osporim ovakvu Javnu raspravu, smatrajuci je cinom izdaje!

Dozvolite da vas podsjetim da je jedini legitimni ustav BiH - Ustav Republike Bosne i Hercegovine, onaj koji je, u precišcenom tekstu, donijelo Predsjedništvo RBiH 24.februara, 1993. godine, i koji je slijedio kontinuitet BiH Ustavom RBiH iz 1972. godine i ZAVNOBiH-om, prije toga.

Slijedeci clan 272. navedenog Ustava RBiH, moram Vas još jednom podsjetiti na njegov Dio cetvrti, koji u svom 268. clanu propisuje nacin promjene:

1. Prijedlog da se pristupi promjeni Ustava Republike Bosne i Hercegovine mogu podnijeti: svako vijece Skupštine Republike, Predsjedništvo Republike, Vlada Republike i najmanje 30 poslanika u Skupštini.

O prijedlogu da se pristupi promjeni Ustava Republike Bosne i Hercegovine odlucuje Skupština na zajednickoj sjednici Skupštine.

2. Nacrt akta o promjeni Ustava utvrduje Skupština na zajednickoj sjednici Skupštine.

Nacrt akta o promjeni Ustava Skupština stavlja na javnu raspravu.

3. Nakon provedene javne rasprave o nacrtu akta o promjeni Ustava, komisija za ustavna pitanja Skupštine utvrduje prijedlog akta o promjeni Ustava.

O prijedlogu akta odlucuje Skupština na zajednickoj sjednici Skupštine. Promjena Ustava usvojena je, ako za nju glasa dvije trecine od ukupnog broja poslanika svakog vijeca Skupštine.

4. Akt o proglašenju promjena Ustava donosi Skupština na zajednickoj sjednici Skupštine.

5. Ustav republike Bosne i Hercegovine može se mijenjati ustavnim amandmanima ili ustavnim zakonom.

Dakle, potpuno je jasno da ni jedna odrednica clana 268. Ustava RBiH nije ispunjena, pa je, prema tome, inicijativa i pokrenuta javna rasprava o promjeni Dayton-Ustava BiH, podnošenjem amandmana koji tretira Distrikt Brcko - potpuno nelegitimna i nezakonita.

Zato, u svoje ime, i u ime gradana RBiH, od Vas zahtijevam odbacivanje svake rasprave na temu promjena Dayton-Ustava, prije nego gradani RBiH pristupe promjeni jedinog legitimnog Ustava iz 1993. godine, na nacin i postupkom propisan i prikazan clanom 268. Ustava RBiH.

U protivnom, gradani RBiH imaju puno moralno, i zakonom odredeno pravo, proglasiti Vas izdajnicima, i pokrenuti svaki oblik i nacin ocuvanja kontinuiteta i suvereniteta BiH državnosti, posebno odrednica državotvornosti prikazanih u Ustavu RBiH. Napominjem i da je RBiH potpisnica Povelje UN, cija je clanica od 1992. godine, cime joj pripadaju sva prava i obaveze, pa i pravo zaštite suvereniteta korištenjem svih Konvencija i drugih medunarodnih propisa.

Istovremeno, predlažem da pokrenete javnu raspravu drukcijeg sadržaja i tematike, ponudenim pitanjima:

- da li su gradani RBiH ikako za promjenu Ustava RBiH;

- da li su gradani RBiH voljni prihvatiti Daytonski mirovni sporazum, odnosno

- da li su gradani RBiH voljni prihvatiti Anex 4. Daytonskog mirovnog sporazuma, i smatrati ga svojim Ustavom.

Tek nakon ovakve javne rasprave, aktuelni nosioci zakonodavne i izvršne vlasti u BiH mogu imati pravo i raspisati referendum i od gradana RBiH, pitanjem formiranim na javnoj raspravi, javno tražiti zvanican odgovor o promjeni Ustava RBiH.

Muhidin Š., Sarajevo

___________________________________________


5. INSTITUT ZA MIR I SUŽIVOT CIVILIZACIJA SARAJEVO, BOSNIA AND HERZEGOVINA

PISMO RAFFIU GREGORIANU

Vaša ekselencijo, poštovani Mr. Raffi Gregorian!

Obracamo Vam se kao zamjeniku visokog prestavnika UN u BiH, sa prijedlogom da kao Visoki predstavnik Vi iskoristite svoje pravo i Vi unesete u Datonsky Anex IV (USTAV) amandman 1, vezano za Brco distrikt BiH.

Obrazloženje zašto je bolje da to uradite Vi, a ne Parlament BiH.

A.) AKO PARLAMENT BIH UNESE AMANDMAN 1 NA ANEX IV DAYTONA,

U ovom slucaju, kako rece Dr Kasim Trnke : „Ako se na Parlamentu BiH usvoji i najmanja izmjena Dayonska ustava, tada ce Daytonski ustav postati naš, tim cinom bi se verifikovalo postojanje RS i iza toga RS ne bi imala interesa da pristupi razgovorima o promjeni ustava..“ Isto misli i Professor Francis A. Boyle, tvorac tužbe Republike BiH protiv Srbije i CG.kao i KONGRES BOŠNJAKA SJEVERNE AMERIKE {KBSA} i NACIONALNI KONGRES REPUBLIKE BiH, sa sjedištem u USA.

Šta znaci ako Daytonski „Ustav“ postane „NAŠ“?

Ne pretendujuci da navedemo sve negativnosti, isticemo sljedece negativne posljedice:

• To bi znacilo ratifikaciju Daytonskog ustava, da prihvatamo da RS zadrži pravo na VETO, i konsenzus, kao naš izbor, što u prevodu znaci da od danas do zauvijek mora biti ili kako RS kaže ili nikako, što bi državu BiH cinilo nefunkcionalnom i neodrživom!;

• Ono što je jako opasno za opstanak države BiH je što od momenta legalizacije Daytonskog „ustava“ medunarodna zajednica niti OHR, nece imati pravo da nametne izmjenu takvog ustava. Iz „našeg Daytonskog ustava“ nece se moci izbaciti kršenje ljudskih prava (entitetsko glasanje ni diskriminacija u aktivnom i pasivnom birackom pravu) u cilju da UN i EU konvencije o ljudskim pravima budu iznad zakona BiH, bez obzira na gaženje ljudskih prava. OHR to može uciniti sad, dok je Dayton nametnut od medunarodne zajednice. Kad „Dayton“ postane „NAŠ USTAV“ OHR nece imati pravo otkloniti iz ustava kršenje ljudskih prava.

• Zbog ugradenih kršenja ljudskih prava u ustav, BiH može postati samo kandidat za clana EU, ali nikad nece moci uci u Evropsku uniju. Znaci, usvajanje Amandmana 1 na ustav, radi ubacivanja statusa Brckog, postat ce brana ulaska BiH u Evropsku uniju.

• RS nece imati interesa da se odrekne entitetskog glasanja, niti da pristane na bilo kakve ustavne promjene, koje bi i na koji nacin taknule u sadašnje stanje i poziciju RS.

• BiH državljanstvo bi izgubilo oko 1,300.000 BiH gradana, uglavnom Bošnjaka, jer se zbog Veta nikad ne bi mogle otkloniti odredbe po kojoj izbjeglice gube državljanstvo BiH, ako ne postoji ugovor sa zemljom domacinom o dvojnom državljanstvu.

• To bi znacilo nestanak multietnicnosti i svih vrijednosti koje je imala država R. BiH. Sadašnje teritorijalno ustrojstvo na dva entiteta se betonira, za sva vremena se odricemo ustrojsva na principima ekonomskih regija. Može samo da se dijeli Federacija, što bi dovelo do nepotrebnog sukoba izmedu Hrvata i Bošnjaka i pocetak haosa na Balkanu. To nije u interesu ni USA ni EU niti ijednog poštenog gradanina BiH, bez bzira na etnicku pripadnost.

A.) AKO OHR UNESE AMANDMAN 1 NA ANEX IV DAYTONA,

U ovoj varijanti pripala bi Vam cast da Vi, u svojstvu Visokog predstavnika, možete razmrsiti gordijev cvor u BiH na jedini moguci nacin. Pored Amandmana 1, Vi možete u svojstvu Visokog predstavnika, koristeci ovlaštenje iz Clana 5. Aneksa 10 Daytona, koji Visokom Predstavniku daje pravo konacne nadležnosti interpretacije Daytonskog Sporazuma, da PROVEDETE odredbe Clana 2. Stav 2, Aneksa IV, koji glasi: Medunarodni standardi. Prava i slobode odredeni u Evropskoj konvenciji zazaštitu ljudskih prava i temeljnih sloboda te njezinim Protokolima direktno se primjenjuju u Bosni i Hercegovini i imaju prvenstvo pred svim zakonodavstvom.
To Vam daje za pravo i mogucnost da izmijenite clanove 4 i 5 Aneks IV Daytonskog sporazuma, da iz clana 4, tacka 3D odstranite entitetsko glasanje, a da clanove 4 i 5 Ustava preuredite da svi gradani BiH mogu biti birani i da mogu birati clanove Predsjedništva BiH i clanove u Dom naroda Parlamenta BiH, što do sad nije bio slucaj, neovisno od entiteta u kome stanuju i neovisno od etnicke pripadnosti.

Takode bi mogli otklonuti i ostale clanove u kojima je ugradeno kršenje ljudskih prava, medu kojima i oduzimanje državljanstva onim izbjeglicama, koje su primile državljanstvo u zemlji koja ih je prihvatila, a sa kojom nemamo ugovor o dvojnom državljanstvu.

Sa postojecim ugradenim kršenjem ljudskih prava u Ustav i zakone, BiH nece moci postati Clan Evropske Unije. Bez pomoci OHR, to se ne može odstraniti, zbog veta koji koristi RS. Ako odbijate da ucini OHR, onda objasnite narodu, na koji bi drugaciji nacin BiH otklonila barijeru ulaska BiH u Evropsku Uniju i barijeru da BiH gradani mogu usvojiti normalan ustav, kakav imaju sve druge normalne demokratske države EU.

Ovim bi se otvorila mogucnost da se usvoji vec usvojen stav Evropske Unije, koja je još 2004. godine, nakon opsežnih studija, ponudila rješenje da teritorijano ustrojstvo države BiH bude u 5 EKONOMSKIH regija, po EVROPSKIM STANDARDIMA, koje su identifikovane, što znaci nema potreba da se lomimo kuda da idu te regije. U taj projekat Evropska unija je uložila 38 miliona EURA. ZAŠTO TRAŽITI DRUGO I BOLJE OD OVOGA!

Vaša ekselencijo Mr. Raffi Gregorian, ako nalazite da je tako hitno unijeti status Brckog u USTAV, što se po našem mišljenju niti mora niti je hitno, onda Vi odstranite iz Ustava sve što ga cini cudovištem, i zbog cega ne možemo biti clan Evropske unije, istovremeno ubacite i status Brckog, a ne tjerajte delegate da cine nepotrebne greške koje bi državu BiH sprijecile ulazak u Evropsku Uniju i pokrenule novi haos na Balkanu.

Pokaži te se na ovom primjeru da ste prijatelj svih gradana BiH i na strani zaštite ljudskih prva, na strani mira, kandidujte se djelom za NOBELOVU NAGRADU ZA MIR!

S poštovanjem,

Mr. Nurija OMERBASIC, predsjednik
____________________________________________


6. NEMATE MANDAT DA POKLANJATE DOMOVINU POMAHNITALIM RADIKALIMA

Predlazem da se u ovom trenutku NE izglasa Anmandman I. na ustav BiH. Amandman o Brckom treba biti dio sveobuhvatnog paketa ustavnih rjesenja. U tom sveobuhvatnom ustavnom rjesenju mora biti rijeseno i pitanje dvojnog drzavljanstva prognanih gradjana BiH. Zahtijevamo da se dogovori u BiH obavljaju po principu "nista nije dogovoreno dok sve nije dogovoreno", da se napusti ova praksa gdje uvijek sve sto treba Republici Srpskoj biva izglasano, a sve sto treba Bosnjacima biva odbijeno.

Mi smo se borili za slobodu svakog gradjanina Republike Bosne i Hercegovine od pomahnitalih radikala i nacionalista, a ne za nagradjivanje istih.

Niti jedan Bosanski predstavnik nema mandat da prodaje i poklanja Republiku Bosnu i Herecegovinu.

Vas RVI Mirsad J.

Pozdrav Domovini Republici Bosni i Hercegovini!
__________________________________


7. NE UZIVATE PODRSKU NARODA ZA OVO STO RADITE

N/P Clanovi Ustavnopravne komisije oba Doma PS BiH

Postovani clanovi Ustavnopravne komisije,

Moj stav je da NE podrzavam izglasavanje Amandmana I. na ustav BiH.

Protivim se praksi da pojedinci iz politickih stranaka odluciju u ime naroda, jer nikako ne uzivaju punu podrsku naroda u koji se zaklinju, a sto ce, iskreno se nadam, pokazati i sljedeci izbori.

S postovanjem,

Edita K.
_____________________________


8. NE DOZVLIMO DA RS DOBIJE U MIRU ONO STO NIJE MOGLA U RATU

Predlazem da se u ovom trenutku NE izglasa Anmandman I. na ustav BiH.

Amandman o Brckom treba biti dio sveobuhvatnog paketa ustavnih rjesenja. U tom sveobuhvatnom ustavnom rjesenju mora biti rijeseno i pitanje dvojnog drzavljanstva prognanih gradjana BiH. Zahtijevamo da se dogovori u BiH obavljaju po principu "nista nije dogovoreno dok sve nije dogovoreno", da se napusti ova praksa gdje uvijek sve sto treba Republici Srpskoj biva izglasano, a sve sto treba Bosnjacima biva odbijeno.

Na parlamentu BiH je sada da pokaze da li zaista zeli pomoci svojoj drzavi kad joj je najteze ili cete dozvoliti da Republika Srpska dobije u miru ono sto nije mogla dobiti u ratu.

S postovanjem:

Sakib F
_______________________________


9. BRCKO TREBA BITI SLOBODNO U BiH, A NE "ZAJEDNICKO VLASNISTVO" ENTITETA

N/P Clanovi Ustavnopravne komisije oba Doma PS BiH

Postovani clanovi Ustavnopravne komisije,

Moj stav je da kao gradjanin BiH IMAM PRAVO UCESTVOVATI U JAVNOJ RASPRAVI O BITNIM PITANJIMA KOJA SE TICU NJENE BUDUCNOSTI.

Posto nama, kao gradjanima BiH, odnosno njihovoj velikoj vecini, nije data mogucnost da u direktnoj javnoj raspravi izrazimo svoje misljenje o aktuelnim ustavnim promjenama, koristim ovu priliku da putem elektronske poste to uradim.

U tom kontekstu NE podrzavam nikakva parcijalna rjesenja po pitanju ustavnih promjena i trazim da se u ovom trenutku NE izglasa Anmandman I. na ustav BiH.

Dijelim misljenje ostalih patriotski orjentisanih gradjana BiH da Amandman o Brckom treba biti dio sveobuhvatnog paketa ustavnih rjesenja.

U tom sveobuhvatnom paketu Brcko bi trebalo da bude zasebna jedinica lokalne samouprave Bosne i Hercegovine, a ne vlasnistvo entiteta, "kondominijum" kako se to sada (bezuslovno) namece.

Takodjer, ne bi se smjelo u tom sveobuhvatnom ustavnom rjesenju izostaviti jos jedno vazno pitanje, odnosno, trebalo bi rijesiti i pitanje dvojnog drzavljanstva prognanih gradjana BiH, koje jos uvijek nije rijeseno.

Nadalje, iznosim svoj stav da se dogovori u BiH moraju obavljati po principu "nista nije dogovoreno dok sve nije dogovoreno", da se napusti dosadasnja praksa da pojedinci iz nekoliko politickih stranaka sa toboze „probosanskim programom“ odluciju u ime naroda, iako sami nisu dobili niti prostu vecinu glasova tog istog naraoda, niti uzivaju vecinsku podrsku naroda za koji se „zdusno zauzimaju“.

S postovanjem,

Ermin K.

__________________________________


10. UPITAJTE SE STA DOBIJA BOSNA I HERCEGOVINA USVAJANJEM OVOG AMANDMANA

Predlazem da se u ovom trenutku NE izglasa Anmandman I. na ustav BiH. Amandman o Brckom treba biti dio sveobuhvatnog paketa ustavnih rjesenja, a ne vlasnistvo nekih etnickih entiteta kako nam se nakaradno namece.

Jeste li se mozda zapitali: Sta je Bosna i Hercegovina dobila izglasavanjem na amandmanom o Brckom?

Mesud B.

__________________________________


11. U JEIDNSTVENOM USTAVNOM PAKETU RIJESITI I PITANJE DVOJNOG DRZAVLJNSTVA

Predlazem da se u ovom trenutku NE izglasa Anmandman I. na ustav BiH.

Amandman o Brckom treba biti dio sveobuhvatnog paketa ustavnih rjesenja.

U ustavnom rjesenju mora biti rijeseno i pitanje dvojnog drzavljanstva prognanih gradjana BiH.

S postovanjem

Darko Rusman

-----------

12. MORAMO NAPUSTITI PRAKSU UDOVLJAVANJ RS-u NA RACUN BiH

PRIJEDLOG:

Predlazem da se u ovom trenutku NE izglasa Anmandman I. na ustav BiH. Amandman o Brckom treba biti dio sveobuhvatnog paketa ustavnih rjesenja. U tom sveobuhvatnom ustavnom rjesenju mora biti rijeseno i pitanje DVOJNOG DRZAVLJANSTVA prognanih gradjana BiH. Zahtijevamo da se dogovori u BiH obavljaju po principu "nista nije dogovoreno dok sve nije dogovoreno", da se napusti ova praksa gdje uvijek sve sto treba Republici Srpskoj biva izglasano, a sve sto treba Bosnjacima biva odbijeno.

Mrs. ZLATIJA K
-----

Primjetili smo velik broj poruka identicnih gornjoj poruci, jer je dosta ljudi, kao i Zlatija, poslusalo nasu preporuku iz proslog Glasnika.
_________________________________


13. NIJE U REDU DA SE BITNI PROBLEMI BiH OSTAVLJAU ZA "BOLJE" VRIJEME, A KOJE NIJE NA VIDIKU

POSTOVANI PARLAMENTARCI, PREDSTAVNICI SVIH GRADJANA I NARODA BOSNE I HERCEGOVINE

Ovim putem zelim da se ukljucim u JAVNU RASPRAVU oko ANMANDMANA 1 NA DEJTONSKI USTAV BIH

Misljenja sam da nije najpogodnije vrijeme za donosenje takvog ANMANDMANA, a da se sve ostalo ostavi za neko bolje vrijeme koje nije na vidiku.

Zato PREDLAZEM da se ne mijenja ono sto odgovara takozvanoj Republici Srpskoj, a sve sto odgovara drzavi BOSNI I HERCEGOVINI ostavi za kasnije.

Sta zelim reci, sve ili nista, to je prioritet za patriote zajednicke nam drzave Bosne i Hercegovine.

ANMANDMAN 1 NA USTAV BIH o Brckom treba donijeti u paketu sa ostalim ANMANDMANIMA na USTAV izmedju ostalih ANMANDMAN o DVOJNOM DRZAVLJANSTVU nasih gradjana koji su protjerani sirom svijeta, kao i mnoge druge ANMANDMANE sa kojima bi drzava i njeni Organi bili efikasniji u radu i donosenju zakona potrebnih za napredak svake civilizovane demokratske drzave.

Nije mi namjera da vam drzim lekciju ali ovo je SAHRANA za ono malo drzave sto je ostalo poslije Dejtona.

Ovo je vapaj u ime moje petoroclane porodice.

Unaprijed zahvalan,

Osman I.,
(PROTJERAN davne 1993 godine iz Gornje Bitunje, STOLAC)

_________________________________


14. ODBACITE AMANDMAN, SPASITE SE OD DOGADJANJA NARODA U BUDUCNOSTI

USTAVNOPRAVNOJ KOMISIJI PSBiH

Dragi nasi politicari Bosne i Hercegovine:

-Ne dozvolite da ovaj Amandman za Brcko prodje sad i na brzinu.

-Ne dozvolite da se ovo pitanje Brckog rjesava pojedinacno mimo drugih ustavnih promjena.

-Ne dozvolite unistenje i podjelu nase domovine Bosne i Hercegovine, koja je priznata od medjunarodne zajednice
i citavog svijeta, kao cjelovita drzava u njenim modjunarodno priznatim granicama, kao drzava svih jednakopravnih
gradjana bez obzira na njihovu naciju i vjeru.

- Ne dozvolite da druga vitalna pitanja po Bosnu i Hercegovinu ostanu nerijesena kao sto je prosao dejtonski sporazum sa puno manjkavosti, tako da ne mogu politicari iz RS prihvatati sta njima odgovara, a sve sta odgovara Bosnjacima odbacivati.

- Ne dozvolite da drzava Bosna i Hercegovina ostane bez 1.3 miliona svojih gradjana-vasih glasaca, koji po clanu 17 o
dvojnom drzavljanstvu cekaju na promjenu Ustava godinama.

-Ne dozvolite da se ozvanici ratom i genocidom steceno u Bosni i Hercegovini.

-Ne dozvolite da se nagrade agresori na nasu domovinu.

-Ne dozvolite da vam se desi "NAROD".

-Dajte do znanja politicarima iz RS i svakom drugom ko ne prihvata istinu i cinjenice da je RS ilegalna tvorevina stvorena ratom i genocidom,sto je potvrdjeno od Medjunarodnog Suda u Hagu. Ta presuda jasno kaze ko je zrtva, a ko je agresor. Zbog toga politicari iz RS-a imaju najmanje prava da bilo sta zahtijevaju i uslovljavaju oko uredjenja Bosne i Hercegovine.

-Nemate mandat da dozvolite podjelu nase domovine. Taj mandat niste dobili od gradjana koji su vas birali i dali vam povjerenje svojim glasovima. Oni ce ako bude trebalo braniti svoja prava izlaskom na ulice i pred institucije braneci se od politicara koji rade protiv svog naroda i nase domovine.

Recite "DOSTA" :

-Politicarima iz RS-a i Dodiku.
-Medjunarodnoj Zajednici.
-Visokom Predstavniku.
-I svima onima koji vrse bilo kakav pritisak na vas.

Recite svima da vam to nalaze savjest zbog stotine hiljada neduznih zrtava koje su poginule boreci se za tu i
takvu -cjelovitu i jednakopravnu drzavu svih gradjana bez obzira na vjreu i naciju.

Recite svima da gradjani hoce cjelovitu drzavu svih jednakopravnih gradjana Bosne i Hercegovine.

Fatma C.
__________________________________


15. DOSTOJANSTVENI LJUDI NE DOZVOLE DA IM SE USTAVI PRAVE NOZEM

Ne prihvatamo nikakav amandman na Ustav Bosne i Hercegovine. Sadasniji ustav Bosne i Hercegovine je rezultat agresije i genocida na suverenu Drzavu Republiku BiH. Podjela suverene drzave Republike BiH na dva entiteta-drzave je rezultat genocida i ustav koji to sankcionise nikada nije usvojen na legalan (ustavan) nacin nego je nametnut kamom i gernocidom. Usvojiti bilo koju promjenu u genocidnom Ustavu BiH znacilo bi legalizovati genocidni ustav, legalizovati zlocin agresije i lagalizovati zlocin genicida.

Slobodni ljudi i ljudi sa dostojanstvom nikada ne smiju pristati da im se sloboda i suverenitet oduzmu kamom i agresijom. Zrtve agresije i genocida i gradjani BiH za vazda zadrzavaju pravo da se bore za pravdu i suverenitet na svakoj stopi teritorije Republike BiH, ne zaleci svoje imanje i zivote. Sta su zivot i imanje bez ljudskog dostojanstva i slobode? NISTA.

Dr. Vahid Sendijarevic,

__________________________________


16. "NE" AMANDMANU ZA BRCKO PRED "KREMOM" DAYTONSKE BiH

Slijedeca diskusija je procitana na javnoj raspravi u Mostaru. Niko od prisutnih je nije osporio, a u sali je bilo 18 "istaknutih gostiju", politicara iz Skupstine BiH, medju kojima i Presjedavajuci Dzaferovic sa Jukicem, Slobodanom Sarabom, Neimarlijom i teh. sekretarom.


"NE" AMANDMANU ZA BRCKO

Kao sto nam je poznato Daytonski Ustav nikada nije prosao propisanu proceduru u Skupstini BiH. Kao takav Daytonski Ustav (Aneks 4 mirovnog sporazuma) je trajno nelegalan, a sa njime je nelegalna i Republika Srpska. Sa tom cinjenicom ostaje nam mogucnost da u buducnosti promjenimo ovo uzasno stanje kreirano daytonskim ustavom.

Ovih dana smo svjedoci da vozd iz Laktasa nastoji da taj ustav legalizuje na mala vrata, tako sto ce se po proceduri usvojiti samo jedan amandman I, nazalost, pri tome nailazi na saradnju politicara pod hipotekom u Skupstini BiH. Usvajanjem promjene ustava zbog amandmana za Brcko smatrace se da je cijeli Ustav prosao ustavnu proceduru, a ne samo amandman za Brcko. Time ce RS postati trajna, neupitna i steci pravo na otcjepljenje kao legalna Republika (projekat Karadzica)

Nazalost, i ovaj put nasi sumnjivi politicari i izdajnici zele da "javna rasprava" bude otaljana "pro forme" radi, da bi opet oni svoje misljenje podmetnuli kao narodno, da bi narodni muhur udarili na papire otcjepljenja Republike Srpske, koja je pocinila genocid nad tim narodom.

Citava prudska cirkusijada nastaje kada ekonomska kriza i recesija pritiscu ovu zemlju i svijet i umjesto hljeba nude nam igara.

PRIJEDLOG:

Predlazemo da se u ovom trenutku NE izglasa Anmandman I. na ustav BiH. Amandman o Brckom mora biti dio sveobuhvatnog paketa ustavnih rjesenja.NISTA NIJE RIJESENO DOK SE SVE NE RIJESI.

U tom sveobuhvatnom paketu Brcko treba biti zasebna jedinica lokalne samouprave Bosne i Hercegovine, a ne vlasnistvo nekih etnickih entiteta, "kondominijum" kako se to sada (nastrano) namece.

OBRAZLOZENJE ZASTO SMO PROTIV AMANDMANA I.

Mnogobrojni su razlozi, nabrojimo samo neke:

- Amandanom se legalizuje RS i tako zatvara mogucnost novih ustavnih promjena jer se tada otvara perspektiva za legalno otcjepljenje RS, sto bi izazvalo nesagledivu tragediju naroda koji danas zivi na tertoriji BiH i nada se nekoj pravdi.

- Legalizacija RS znaci nagradu za genocid, provodjenje prudskog "obracuna sa politkom zrtve", praktricno onemogucavanje svake konkretne pravde koju bi mogli dobiti iz presuda za genocid u Srebrenici..-

Usvajanjem amandmana za Brcko ispunjava se jedan od uslova za odlazak OHR iz BiH, sto sigurno nije sada u interesu BiH, jer OHR u postojecoj situaciji predstavlja nezamjenljiv faktor stabilnosti BiH.

Ovo je direktna usluga i spasavanje Dodika od odgovornosti za kriminal, umjesto da njegove probleme sa zakonom iskoristimo da Bosnu i Hecegovinu uredimo kao normalnu evropsku državu.

Brcko se nalazi na listi gradova BiH gdje je izvrsen najtezi zlocin genocida za koji Karadzic mora odgovarati na sudu u Hagu. Nije vrijeme za zurbu, treba sacekati i prikupiti sve relevantne faktore prije nego sto se odlucimo za bilo kakve izmjene, a sudjenju Karadzicu je relevantan faktor.

Zahtjevamo od predstavnika vlasti,da se uspostave protokol za normalne javne rasprave od pocetnog, a ne od svrsenog cina gdje ce biti ukljuceni svi gradjani, ukljucujuci BiH gradjane u dijaspori, po pitanju SVIH potrebnih amandmana Ustava BiH - i da se tek nakon procesa konsultacije i usaglasavanja svih potrebnih amandmana krene ka konacnim izmjenama i dopunama Ustava BiH za dobrobit svih njenih gradjana i prosperitet drzave.

Tuzno je bilo gledati kako se vozd iz Laktasa; sprda, ismijava i ucjenjuje naše politicare, koji bez imalo ponosa i morala prihvataju njegove diktate.. na sramotu izdajnici!

Dovodite u pitanju imovinu BiH, a zna se koje zakoniti nasljednik. Još treba da date i grunt RS kako bi bila prava drzava.

Prof. Hasan H.

__________________________________


17. Damir Arnaut

Preneseno iz Dana

Zamjenik visokog predstavnika Raffi Gregorian pocinje da se ponaša kao bh. politicari: kad su pritiješnjeni argumentima koji im ne idu u prilog, onda se pocinju zaklanjati iza autoriteta funkcije koju obavljaju, ne libeci se pritom i teških, a neutemeljenih optužbi, pa cak i iznošenja neistina. Agilni Gregorian se našao u neugodnoj poziciji: primorao je sve federalne politicke lidere da podrže njegov prijedlog ustavnog amandmana o Brckom, ali mu je ocekivano priznanje pomutila briljantna pravna analiza o nedostacima njegovog prijedloga koju je napravio dr. Damir Arnaut, savjetnik za ustavna pitanja clana Predsjedništva BiH Harisa Silajdžica.

Suština problema u Gregorianovom prijedlogu odnosi se na inauguriranje mogucnosti etnicke blokade obracanja Ustavnom sudu BiH od strane poslanika Skupštine Distrikta Brcko u slucajevima kada entiteti ugroze nadležnosti Distrikta. Po Gregorianovom prijedlogu, za obracanje Ustavnom sudu BiH potrebna je suglasnost jedne petine poslanika iz svakog konstitutivnog naroda. Ovo konkretno znaci da, na primjer, ako Vlada RS-a neovlašteno preuzme nadležnosti Distrikta Brcko, zahtjev za rješavanje spora pred Ustavnim sudom BiH bit ce validan samo ako ga podrži najmanje jedna petina srpskih poslanika. U suprotnom - ne postoji mehanizam kojim bi se neustavno oduzete nadležnosti mogle vratiti Distriktu.

Na nefunkcionalnost ovog rješenja briljantnom analizom je ukazao dr. Arnaut, ali ga je Gregorian docekao "na nož". Razlog je, nažalost, prepoznatljiv: Dodikov ultimatum da ce primjenom entitetskog glasanja u Parlamentu BiH oboriti Gregorianov amandman ukoliko njegovim sadržajem bude otklonjena mogucnost blokiranja obracanja Distrikta Brcko Ustavnom sudu BiH. Izmedu mogucnosti da prihvati Dodikov ultimatum i time nametne nefunkcionalni amandman, s jedne, i mogucnosti da u svoj CV upiše znacajno ostvarenje s druge strane, Gregorian se, nažalost, opredijelio za prvu mogucnost.

Ono što posebno iritira u Gregorianovoj odbrani neodbranjivo lošeg amandmana jeste cinjenica da se poceo javno služiti - neistinama. Prvo je izjavio da njegov prijedlog ima punu podršku arbitra za Brcko Robertsa Owena, iako se on, Owen, ne slaže s amandmanom i unatoc Gregorianovom pritisku (još uvijek) odbija izdati pismenu potvrdu o svojoj suglasnosti. Dalje, Gregorian je javno utvrdio da Arnaut "laže" da je o amandamnu razgovarao s Owenom, što je Arnaut efektno opovrgnuo nudeci cak i listing svog telefonskog razgovora s arbitrom. Ipak, najkrupnija Gregorianova neistina o Arnautu u vezi je sa optužbom izrecenom na konferenciji za novinare u Brckom, po kojoj je Arnaut "u svom obracanju Parlamentu BiH Gregoriana, americkog ambasadora Englisha i zamjenika pomocnika americkog državnog sekretara Jonesa nazvao lažovima". Prvo, sva bh. javnost zna da se Arnaut nikada, a ne samo povodom Brckog, nije obracao poslanicima u bh. Parlamentu; drugo, sve i da je glup, jasno je da Arnautu njegovo vaspitanje, obrazovanje i karijera ne bi dozvolili da tako govori o visokim predstavnicima americke administracije.

I upravo po svom obrazovanju i americkoj karijeri Damir Arnaut je potpuno netipicni predstavnik mlade generacije obrazovanih Bosanaca. Nakon što je s najvišim pocastima (Summa Cum Laude) diplomirao pravne nauke, a potom i magistrirao i doktorirao na cuvenom kalifornijskom univerzitetu Berkeley, te položio pravosudni ispit, Arnaut je dvije godine radio kao asistent na Berkeleyju, a od oktobra 2002. do marta 2006. godine u State Departmentu, kao advokat u Kancelariji pravnog savjetnika. Nakon toga se zapošljava u jednoj od najuglednijih vašingtonskih advokatskih kancelarija, da bi u januaru 2007. godine napravio najvecu grešku svog života (ako je još nije svjestan - bit ce): prihvata poziv Harisa Silajdžica i vraca se u Bosnu i Hercegovinu. Ko zna da li je Arnaut shvatio da se vratio u domovinu ciji su politicari spremni i najjace pravne argumente u odbranu buducnosti zemlje baciti pod noge zarad tapšanja po ramenu ili zbog povišenog tona svakog stranog birokrate na privremenom radu u BiH, posebno americkog (cast Dodiku!); da je došao u zemlju u kojoj ni sve njegove titule, znanje, iskustvo, radovi objavljeni u najuglednijim pravnim zbornicima na svijetu i znanje tri strana jezika nisu dovoljni da bi bio izabran u Ustavni sud BiH (u oštroj konkurenciji Mirsada Cemana i Suade Palavric!).

Arnautov angažman u Predsjedništvu BiH najbolja je Silajdžiceva kadrovska akvizicija otkako se bavi politikom i najgora Arnautova odluka u dosadašnjoj karijeri. Niti je ijedan ovdašnji politicar zaslužio takvog savjetnika, a niti je, ruku na srce, današnja Bosna i Hercegovina država zbog koje bi racionalan, mlad i obrazovan covjek prekinuo blistavu karijeru i napustio unosno zaposlenje.
(S. Pecanin)
-----

KOMENTAR: Radi istine o akterima ove price treba dodati slijedece.

Kada je dolazio na vlast Silajdzic se priblizio i nekolicini clanova NKR BiH, ali je ta "saradnja" trajala smo dok nije dosla presuda za genocid, kada je Silajdzic direktno pokazao pravo lice i hitno poduzeo sve korake da presuda protiv RS za genocid u Srebrenici ne izazove nikave konkretne (pravne) posljedice.

Zato, na osnovu naseg iskustva sa sigurnoscu mozemo tvrditi da je Silajdzic prigrlio Arnauta samo da bi ga imao pod kontorlom. S druge strane, Arnaut pristaje da sudjeluje u toj politici, nije se razisao sa Silajdzicem kada je ovaj otisao u Srebrenicu da pokvari incijativu Srebrenicana za Srebrenica distriktom. Tada Silajdzic obecava da ce tu presudu iskoristiti "kasnije da ukine policiju RS". Ali, sjecamo se da je kasnije, upravo Silajdzic spasio policiju RS, a Arnaut je i dalje ostao dio tima.

Vidjecemo da li ce sada Silajdzc i Arnaut ostati dosljedni do kraja, tj. da li ce SBiH glasati protiv Amandmana I. ili je i ovo jos samo jedna predstava za narod, u kojoj Silajdzic igra za raju, tj. uvjerljivo prica sta narod voli cuti, ali na kraju uvijek nam zabije autpogol, kako jednom rece forumas Adnan K. na forumu republikabih.net.

M. B.

************************************************

No comments: