Tuesday, November 6, 2007

NKRBH - Saopstenje za javnost povodom Izbornog zakona

Subject :
Saopstenje za javnost povodom Izbornog zakona

Date :
Fri, 13 Apr 2001 20:20:05 -0400

April 13. 2001

Danasnji "Online glasnik Bosanskog kongresa" donosi

1. Saopstenje za javnost povodom izjave Predsjesnika Skupstine BiH Seada
Avdica "da ce se usvojiti izborni zakon, a da ce se poslije voditi briga o
ljudskim pravima"

2. Uspjeh Bosanskog radija u Americi zagarantovan

3. Komentar ovog broja: Nemate vise Alije da skrivate svoju izdaju

4. Obavjestenja
Web stranica sa sevdalinkama
Bosanski Radio u Saint Louisu radi vec godinu dana
Ispravka web adrese Radija u Winsdoru
_____________________________________________________________________

1. Boston 12. April 2001

USTAVI ENTITETA SU IMUNI OD NORMI O LJUDSKIM PRAVIMA

Apeliramo na institucije, medije i javnost BiH da ne prihvati obrazlozenje
gospodina Berija o potrebi usvajanja nacrta izbornog zakona po kojem "ce se
naknadno vlasti BiH moci obratiti evropskim institucijama za zastitu
ljudskih prava" radi izmjena Ustava u pravcu objedinjavanja izbornog tijela
BiH.

Sam gospodin Beri i OSCE su VEC JEDNOM ODBILI ZAHTJEV DA SE U IZBORNI ZAKON
MORAJU UVESTI EVROPSKE NORME O ZASTITI LJUDSKIH PRAVA, odnosno aktivno i
pasivno biracko pravo na cjelom teritoriju BiH.

Obrazlozenje gospodina Berija tada je glasilo da su (citiramo saopcenje
OSCE-a) "SPECIFICNE USTAVNE NORME DRZAVA IMUNE NA EVROPSKE KONVENCIJE O
LJUDSKIM PRAVIMA".

Posto su "entiteti" u BiH ustvari te specificne ustavne norme to znaci da
je g. Beri vec naglasio entitetete kao imune na aktivno i pasivno biracko
pravo na cijeloj teritoriji BiH. Posto se ljudska prava u Vijecu Evrope
posmatraju iskljucivo unutar drzava radi zastite njihovih ustava, ove
ustavne norme su u isto vrijeme dokaz da su entiteti drzave. Odnosno,
UPRAVO EVENTUALNO PRIHVATANJE OSCE-ovog PRIJEDLOGA LEGALIZIRALO BI PODJELU
BiH.

Od izbornog zakona, a ne od gospodina Berija ili OSCE-a ili OHR-a zavisi
kakva ce BiH biti i hoce li opstati. Sve dok se ne usvoji "Berijev nacrt"
BiH je jos uvijek jedinstvena izborna jedinica na osnovu principa
kontinuiteta sa zakonodavstvom Republike BIH. U Dejtonu posao nestanka RBiH
i nastanka RS nije mogao legalno biti doveden do kraja. Dejtonskim ugovorom
stvorene su institucije kojima ce se kontinuitet cjelovite BiH negirati na
jedini legalni nacin - voljom same zrtve tog projekta, odnosno voljom
gradjana BiH u institucijama koje su u Dejtonu za tu svrhu i stvoreme. BiH,
iako zrtva agresije dobila je institucije prinude, ne radi njenog ocuvanja
nego radi insistiranja medjunarodnog prava da svi procesi nestanka jedne
drzave moraju biti legalni i kroz institucije sistema.

Apeliramo na gradjane BiH de se ne brinu zato sto su mnogi zakoni u BiH
nametnuti i privremenog karaktera. Privremeno doneseni izborni i drugi
zakoni nisu opasni za opstanak BiH sve dok se ne donesu stalni, od strane
gradjana BiH. I gosp. Beri i OSCE i OHR dobro znaju da BiH kao jedinstvena
drzava nije mogla legalno nestati u Dejtonu nego samo kada to nezakonito
dogovaranje o ustavu ( iza plasta pregovora o miru), parafiraju gradjani
BiH svojom slobodnom voljom. Insistiranje gospodina Berija da se to desi
nije zbog "olaksanja izbora u BiH"ili zbog ulaska u Vijece Evrope " nego
zbog legalizacije Republike srpske umjesto Republike BiH.

Prihvatanjem OSCE-ovog prijedloga uz obecanje, da ce tako izgubljena
konstitutivna prava na cijeloj teritoriji BiH biti naknadno rjesavana
konvencijama o ljudskim pravima, je zamka koju je sam gospodin Beri
definirao u pomenutoj istini da su "specificne ustavne norme drzava imune
na konvencije o ljudskim pravima". To znaci da je gospodin Beri vec odbio i
obrazlozio neke navodne izmjene ustava koje sada sam navodno nudi kao
obecanje i rjesenje. Isto tako to znaci da ce, ukoliko izborni zakon OSCE-a
bude usvojen , u Evropu uci dvije , a ne jedna izborna jedinica - dvije, a
ne jedna drzava.

Radna grupa Bosanskog kongresa

Prof. Dr. Vahid Sendijarevic
Musadik Borogovac, dipl. ecc.
____________________________________________________________________

2. Uspjeh radija zagarantovan

Cjenjeni zemljaci,

Radujem se i drago mi je da ste uspjeli krenuti sa radio programom u pravu
ste kad kazete da je tesko praviti emisiju ovog tipa, ali ste uvjereni da
ce emisija uspjeti u sto ni ja ne sumnjam od onog trenutka kada sam cuo ko
stoji iza emisije.

Vi ste napisali:
> Iza emisije stoji ovdasnji Klub gradjana Bosne i
> Hercegovine. Urednik i voditelj emisije je Ibrahim
> Halilovic, neovisni novinar, sa blizu trideset godina
> iskustva u svim oblastima novinarstva u novinama, na
> radiju i na TV.

Iz ovog vaseg posta saznao sam gdje je Ibrahim, pa i pored toga sto ste o
njemu napisali smatram da nije dovoljno pa sebi dajem za pravo da dodam
nekoliko rijeci na ovaj izvjestaj o uredniku:

Nama u Evropi Ibrahim Halilovic je vrlo dobro poznat; patriota, Bosnjak,
novinar i nada sve covjek, koji je odmah po protjerivanju iz Bosne i
dolaskom u Njemacku uspio da napravi prve bosanske novine u dijaspori
(Hanau kod Frankfurta (D). U najgorem i najtezem vremenu kad se nije znalo
gdje je kome glava, a gdje trup. O novinama niko nije ni mislio, skrte,
tendenciozne i jednostrane vijesti sa evropskih stanica mnogi nisu ni
razumjeli. Nedostajale su realne istinite informacije iz zemlje, dok je
nasuprot tome lazna propaganda razdirala i posljednje snage u jadnim
prognanim bicima. Medju prognanicima nasao se i Ibrahim Halilovic sa
njegovom familijom, o mrsavom vratu jos u modricama visi mu kartica RTVBiH,
kao da prkosi vremenu i prostoru. Takvog sam ga zatekao u Oberhauzenu gdje
sam drzao predavanje. Ibrahim mi rece: "svijet mora saznati istinu". I
nedugo po dolasku u Njemacku Ibrahim je uspio da napravi novinu preko koje
su se mnogi pronasli, zblizili, mnogi su saznali za svoje, a krhki dobili
novu snagu i nadu u zivot. Mojim ocima sam gledao covjeka kako ljubi prvu
novinu i place nad njom, kaze. "sinko mislio sam da nas vise nikad i nigdje
nece biti, ni nas niBosne, a evo imaje, vidi ove nase novine i naseg
vojnika na njoj, ruke mu se pozlatile ovome sto pise ...............".
Suze, kao dvije rijeke, slivaju se niz staracko lice na jos svjeze otisnutu
novinu. To su bili dirljivi trenutci, njih je danas tesko opisati.

Ibrahim Halilovic je veliki covjek i patriota, sve je od sebe dao ali zato
za uzvrat nije dobio nista, osim razocarenje i pregrst gorkih suza.
Dok je patriotizam u Ibrahimu mislio samo kako da obavijesti svijet i da
pomogne svojim ljudima drugi su mislili na komerc i vlast. Posto Ibrahima
nisu mogli privoliti niti prisiliti da pise lazi i velica papke, njemu je
brzo odzvonilo. Zao mi je sto je ovaj divni covjek i patriota morao
napustiti Bosnu, ali me tjesi da je ponovo u medijima gdje mu je i mjesto.

Vama iskreno zahvaljujem da ste javili za Ibrahima Halilovica,
Vas i Klub Bosnjaka od srca pozdravljam i molim cuvajte mi Ibrahima.
Gospodinu Ibrahimu Halilovicu izrucite moje iskrene pozdrave i selame,
pozelite mu u moje ime mnogo uspjeha u buducem radu i neka mi se javi.

Ing. Salih Cavkic - Belgija (EU)
Fax: ++1-253-595-8569 (via USA)
Mobile (B): ++32-0478.976.727
Mobile (NL): ++31-06202.87.103 (only if not connecting above)
E-Mail: bs302024@skynet.be
URL: http://cavkic.tripod.com/
URL: http://users.skynet.be/orbus/cavkic.htm
URL: http://users.skynet.be/orbus/index.htm
__________________________________________________________________

3. NEMATE VISE ALIJE DA SKRIVATE SVOJU IZDAJU

Ponekad dobijemo prijekorno pismo u kojem nas "naivni" pitaju: Kako to da
vam bas niko na vlasti u Bosni ne valja? Koristimo ovu priliku da
odgovorimo na to pitanje. Tacno je da bas niko na vlasti u danasnjoj Bosni
i Hercegovini ne valja. To je zato sto se vodila smisljena politika
istiskivanja patriota i iz vlasti i iz medija i iz drzave, da bi izdajnici
nesmetano mogli unistavati domovinu u velikosrpskom interesu. Jedan od
mnogobrojnih primjera patriota je htio u Bosnu i Hercegovinu da radi svoj
posao novinara u svojoj staroj firmi, TV BiH, a nije ga mogao dobiti, je
upravo Ibrahim Halilovic. U isto vrijeme su novinarske polozaje dobijali
kao od sale kompromitovani neprijatelji Bosne i Hercegovine. Trenutno
Bosnom i Hercegovinom apsolutno vladaju izdajnici kojima je jedina briga
kako da sto uspjesnije uniste domovinu, a da pri tome ostanu cisti u ocima
Bosnjaka. Upravo Izborni zakon o kojem se govori u nasem danasnjem
saopstenju je najbolji test i patriotizma i postenja.

USVAJANJE IZBORNOG ZAKONA JE MNOGO OPASNIJE ZA BOSNU I HERCEGOVINU OD BILO
KAKVE STETE KOJU NAM MOGU NANIJETI I HRVATI I SRBI. JEDINO AKO MI BOSNJACI
USVOJIMO U INSTITUCIJAMA BOSNE I HERCEGOVINE ZAKONE KOJIMA SE LEGALIZUJE
DAYTON, VISE NIKADA NI MI NI NASI POTOMCI NECEMO IMATI PRAVO DA TRAZIMO
POVRATAK NA NORMALNU DRZAVU BOSNU I HERCEGOVINU.

Ko god bude glasao za Izborni zakon, kojim se definitivno dokida i
posljednja nada jedinstvene drzave BiH, uci ce u istoriju kao izdajnik
naroda i bice odgovoran za sve patnje buducih generacija Bosanske djece.
Neka to zna i moj bivsi kolega sa Masinskog fakulteta u Tuzli Sead Avdic,
kao i Lagumdjija i Tokic i svi ostali. Nema vise Alije Izetbegovica da se
krijete iza njega. Ako usvojite Izborni zakon vi ste otvoreni izdajnici i
grobari Bosne i Hercegovine i nosicete to breme za sva vremena.

Dr. Muhamed Borogovac
______________________________________________________________________

4. OBAVJESTENJA

POSTOVANA GOSPODO,

PREPORUCUJEM VAM DA POSLUSATE I OCIJENITE ONO STO SAM DO SADA NAPRAVIO, A
TEK SAM NA POCETKU. MOJ CILJ JE PRONACI HILJADU NASIH SEVDALINKI I
POSTAVITI IH NA INTERNET ZA SVA VREMENA. STO SE TICE CECE, BRENE I OSTALIH
HIBRIDNIH PJEVALJKI ONE U BRCAKOVOJ KUCI NIKADA, NI PRIJE RATA, NISU
PJEVALE NITI CE IKADA PJEVATI.

MOJ IZBOR JE SLIJEDECI, I MOZETE I PROVJERITI:

SAFET ISOVIC
HIMZO POLOVINA
ZAIM IMAMOVIC
BEBA SELIMOVIC
MEHO PUZIC
NEDJAD SALKOVIC

I OSTALI IZ JEDNOG VREMENA KOJE JA PAMTIM I KOJE JA HOCU DA SACUVAM ZA SEBE
I ZA NEKA NOVE GENERACIJE. DALI CE IH TO INTERESOVATI NEZNAM, ALI JA SAM
URADIO I NASTAVICU. TO JE MOJ DOPRINOS OCUVANJU TRADICIJE BIH.

JOS JEDNOM VAM KAZEM POSLUSAJTE ZA TRENUTAK I PROCIJENITE SAMI

PUNO POZDRAVA OD BRCAKA

Vehid Ramic

Check out my radio station at
http://www.live365.com/cgi-bin/directory.cgi?autostart=brcak

Just click on the link to listen.
____________________________________________________________________

Zdravo

U ovom zadnjem e-mail-u vi ste nas obavjestili da je konacno pocelo
emitiranje radia BiH u Sjevernoj Americi.

Ja bih vas samo htio obavjestiti da emitiranje radija BiH u Saint Louis-u,
Missouri, je pocelo prije najmanje godinu dana, i da se program redovno
emituje svake nedjelje od 4:30 do 6:00. Ako trebate vise info. uvezi radia
BiH u St. Louis-u javite mi i ja cu vam pribaviti sve potrebne informacije.

Suad Cejvan
______________________________________________________________________
ISPRAVKA

Javljaju mi se neki ljudi i kazu da nisu mogli naci
nas radio na internet adresi koju samo objavili,
premda je bila tacna. Medjutim, bolji put za nalazenje
toga naseg radija je adresa koju je poslao gosp. Hamzic,
ja sam probao, bez muke se odmah dodje na stranicu.
Prava adresa je:

http://www.uwindsor.ca/cjam/live.htm

Osim toga potkrala nam se i greska u talasnoj duzini:
Tacna talasna duzina je 91.5 FM

Program se emitira u 2 popodne nedjeljom, sto je 20
sati po srednjoevropskom vremenu. Mozda ne bi bilo
lose kada bi ljude sa vase mailing liste jos jednom,
recimo u petak ili subotu, podsjetio na gornju adresu.
Clanovi naseg kluba su Ti takodjer zahvalni za sve sto
cinis. Hvala Ti, jos jednom i sve najbolje.
Jednom cu Tebi licno ispricati malo vise o svemu sto
prati pojavu ovog radija...

Puno pozdrava od
Ibrahima

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Bosnian Congress USA

http://www.hdmagazine.com/bosnia

No comments: