Friday, November 9, 2007

Online Glasnik Bosanskog Kongresa - I ja sam se izjasnjavao kao Jugosloven

Subject :
Online Glasnik Bosanskog Kongresa

Date :
Mon, 24 Dec 2001 21:34:53 -0800

Datum: 24 decembar, 2001

ONLINE GLASNIK BOSANSKOG KONGRESA

Pisma i odgovori

1. I ja sam se izjasnjavao kao Jugosloven
2. Moramo se i demonstracijama suprotstaviti povratku oficira JNA
3. Potpis u Daytonu obrisao je svu prolivenu krv
__________________________________________________________

1. I ja sam se izjasnjavao kao Jugosloven
Re: Povratak oficira Vojske Jugoslavije

Muhamede,
Mnogo sam tvojih dobri komentara i analiza vezanih za situaciju BiH procitao
i cijenim napore koje ulazete zajednosa ostalim calanovima "Bosanskog
kongresa" kako bise jasnije vidjela apsurdna situacija u koju su nas doveli
vodeci ljudi BiH. Nazalost, vise puta sam procitao komentare u kojima sebi
dajes za pravo da etiketiras ljude u stilu "muslimanski srbi" te ides dalje
poistovjecujuci ih sa osobama koji su se izjasnjavali kao "Jugosloveni", gdje
opet stavljas znak jednakosti sa osobama u "mjesovitim brakovima".
Jedinu definiciju "mjesovitog braka" prihvatam zajednicu izmedju covjeka i
zene, buduci da postoje tendencije da se legalizuje "brak" izmedju covjeka i
covjeka kao zene i zene. Svaka ostala definicija u globalnom posmatranju
svjetske zajednice je idiotska.
Drzim do toga da ne postoji dobar ili los narod. To se moze pripisati
pojedincima, narocito onima koji su se stavili na celo naroda i koji u ime
tog naroda vuku blago receno poteze "negativnog karaktera". Naravno,
ako se intlektualna elita jednog naroda ne distancira od zlocinima
koje njihovi lideri cine prema drugim narodima (primer Srbije i Hrvatske
prema BiH) ili pak zlocinima koje njihovi lideri cine prema svome narodu
(primer BiH politicara) onda tamna sjena pada na cijeli narod.

Posto sam se nekad i sam izjasnjavao kao "Jugosloven" smeta mi bilo kakvo
povezivanje sa osobama koje su nasa doveli u situaciju u kojoj se sada nalazimo.
Onog trenutka kada se raspala Jugoslavija u kojoj sam bio rodjen u meni je
umro taj osjecaj "jugoslovenstva" i mnoge druge stvari o kojima ranije nismo
razmisljali dobile su novi sadrzaj.

Nadam se da u buduce svoju energiju neces trositi na besmisleno definisanje
osoba i insistirati na razlicitostima koje sustinski nemaju znacajniji karakter
u
analizi problema u BiH nego ostati na liniji osvjescivanja Bosnjaka koji su
slijepo vjerovali Aliji i prikupljati sto vise informacija kojima bi se pokazalo
do cega su nas dovele nase vodje.

Pozdrav,

Mirsad
________________________________________________

Mirsade,

ja ne govorim o tome kako se ko nacionalno ili vjerski izjasnjavao.
Ja znam da medju Bosnjacima ima dosta onih koji su u
sustini patrioti, ali su bili zrtve nejasne i nekozistentne politike koja
se vodila prema Bosnjacima, pa su se izjasnjavali na razne nacine,
buduci da se nisu mogli izjasnjavati kao Bosnjaci. Vjerovatno si
i ti jedan od takvih Bosnjaka. Medjutim, ja govorim o
onima koji su stekli srpski nacionalni identitet u Jugoslovenskim
skolama (tj. srpsko rodoljublje) i koji su ostali vatreni u toj svojoj
ljubavi i nikada je se nece osloboditi.Mnogi takvi nisu imali
obraza priznati da su se posrbili, nego su se skrivali iza
Jugoslovenstva, kao npr. Emir Kusturica. Mnogi od njih se danas
izjasnjavaju kao Bosnjaci, jer ih je sramota priznati sta istinki
osjecaju. Medjutim, oni i dalje rade sto god mogu za (veliko)srpsku stvar.
Oni jesu istinski Srbi, bez obzira sto su potekli iz muslimanske sredine.

Lijepo bi bilo da ne spominjemo "etikete" kao sto su npr. "muslimanski
Srbi". Medjutim, takvi ljudi su realnost, oni istinski postoje, i ako ih ne
okarakterisete na pravi nacin dolazite u situaciju da ne mozete objasniti
socioloske pojave koje se danas srecu u Bosni.

Da ti to ovo ilustrujem navescu razgovorom sa jednom Bosnjakinjom,
iz Kladnja. Ona meni kaze: "Otkako je Jasmin Durakovic dosao za direktora
TV federacije stalno gledamo partizanske filmove u kojima se siri mrznja
protiv "Svaba", a kao bajagi idemo u Evropu. Kako ca nas "Svabe"
primiti u Evropu? Mi unistismo TV BiH i osnovasmo televiziju Federacije
da bi isli u Evropu, a onda se ulizujemo Srbima. Meni se cini da nas
Lagumdjija vodi u veliku Srbiju.

Ja nju upitah: "Sta mislis zasto to Durakovic cini? Ona ce ko iz topa:
"Zato sto mu je zena Srpskinja. Ulizuje se zeni?"

Ili kako mozete objasniti motive Alije Izetbegovica, koji je sve ucinio da
unisti Bosnu i Hercegovinu, ako ostanete pri streotipu da je Alija "veliki
musliman i Bosnjak"? Da biste istinski objasnili njegovo ponasanje, vi
morate reci istinu, i nazalost morate upotrijebiti sintagmu "muslimanski Srbin".

Sto se tice tvoje preporuke da i dalje "ostanem na liniji osvjescivanja Bosnjaka
koji slijepo vjeruju Aliji" imao bih reci slijedece.

Za mene, a i za ostale clanove Bosanskog kongresa sa kojima svakodnevno
komuniciram, Alija je problem kojega raskrinkavamo samo zato sto je on
izdajnik. Osim toga, mi jesmo podrzavali Lagumdjiju, ali samo zato sto
se predstavljao kao patriota koji "nikada dok je zivi nece pristati na
podjelu Bosne i Hercegovine". To je izjavio i Prof. Dr. Vahidu
Sendijarevicu, a i meni kada smo se njim sreli u Detroitu, tj Bostonu,
prilikom njegove posjete Americi 1994. Ja sam mu tada naivno
vjerovao i savjetodvao da se cuva jer su izdajnci u stanju i ubiti istinkog
bosanskog patriotu. Medjutim, cim dobi vlast Lagumdjija progura
Izborni zakon kojim se Bosna podijeli na dvije Izborne jedinice, i de
fakto na dvije drzave. Samo zato smo se mi okrenuli i protiv lagumdjije.

Mi ovo ne radimo zato sto mrzimo Izetbegovica ili Lagumdjiju. Mi ovo
radimo samo zato sto volimo Bosnu i Hercegovinu, a oni su izdajnici.

Pozdrav. Muhamed.
__________________________________________________

Re: Povratak oficira Vojske Jugoslavije

MORAMO SE DEMONSTRACIJAMA SUPROTSTAVITI TOJ ODLUCI

Kao sto kazete sve se zalosnije desava u nasoj Bosni i Hercegovini. Ja mislim
da svi gradani u Zenici, a u drugim gradovima B i H trebaju da organizuju
demonstracije i da se suprostave na demokratski nacin toj odluci. Ako neurade
nista to znaci samo odobravanje sta se vec namece. Nadam se da cemo mi jednom
shvatiti da trebamo da se izjasnimo za nepravde sto nam se namecu, a ne samo
da sutimo i trpimo, ali svi zajedno kao jedan narod.
Selam, Sanjanka
_____________________________________________________

3. Potpis u Daytonu obrisao je svu prolivenu krv

Cijenjena gospodo,

vec dugo citam vaše stranice Bos.kongresa, i kao Hrvat
u Sarajevu, imam brojna pitanja sebi a i Bošnjacima.
Doista smatram, da su Bošnjaci u nedavnom ratu platili
visoku cijenu slobode, no nije mi jasno kako njihovi
intelektualci ne razumiju novonastale okolnosti.
Potpis u Daytonu obrisao je sve zasluge i svu
prolivenu krv. Sve je otišlo u beznaðe, kao da se
ništa nije dogodilo.

Ono što bi danas takvi "kvazi intelektualci" morali
uciniti jest izreci jednu KONSTANTU oko koje se moze
okupiti taj narod. Prije svega IME. Vaš "Kongres" zove
se Bosanski, pa u Zenici spominjete "… bosanske
kraljeve" a onda sve narode u BiH nazivate
"Bošnjacima". Nemam ništa protiv da se nazovete kako
vam je volja, ali identitet morate graditi na cvršcim
osnovama jer ce vas oni "iz mješovitog braka" doista
dovesti do ruba propasti.

Za BiH, a osobito za bosanske Hrvate jedini je spas
"Nestanak tvorevine rata….. …srpske". Ja taj entitet
nikada necu zvati imenom koje on ne zasluzuje. Da bi
ga oborili trebamo ponuditi opciju za BiH. Ono što se
sada dogadja ovdje u Sarajevu je pocetak opce
katklizme, koja ce se u svojoj bijedi urušiti u
anarhiju bez granica.

Volio bih kada biste svoju strategiju okrenuli prema
konstruktivnim idejama a prestali mahati "zastavom
ugrozenosti".

Svako dobro uz pozdrav Franjo
---------------------------------------------------------

Slazem se sa konmstatacijom da je "Potpis u Daytonu
obrisao je sve zasluge i svu prolivenu krv".

Sto se tice nase terminologije dizvilite da je pojasnim.

Bosnjak je ime naroda (etnikuma), isto kao sto je Srbin,
Hrvat, Albanac itd.

Bosanac oznacava regionalnu pripadnost, isto kao npr.
Dalmatinac, Sumadinac Hercegovac.

Osim toga Bosanac je skracena oznaka pripadnosti drzavi
Bosni i Hercegovini. (Mnogi kazu: "Imam bosanski pasos."
misleci pri tome na pasos drzave BiH)

Dakle, postojanje termina Bosnjak ne smeta ni Srbinu
ni Hrvatu da bude Bosanac, bilo u smislu regionalne
(zavicajne) pripadnosti, bilo u smislu drzavljanstva.
Etnicki Bosnjak moze osjecati drzavu BiH kao svoju
domovinu i biti "bosanskohercegovacki patriota, ili,
skraceno "bosanski patriota". Isto tako i Srbin ili
Hrvat iz BiH moze biti "bosanskohercegovacki", tj.
skraceno "bosanski patriota"..


x x x x x x x x x x x x x x x x x x
Bosanski kongres
http://www.hdmagazine.com/bosnia
http://www.BosanskiKongres.com

No comments: