Sunday, April 13, 2008

#386 OVO JE JEDAN DOBRO PRIPREMLJEN OBAVJEŠTAJNI RAT PROTIV BiH

REPUBLIKA BOSNA I HERCEGOVINA 21. mart 2006.
ONLINE GLASNIK NACIONALNOG KONGRESA REPUBLIKE BiH br. 386
http://republic-bosnia-herzegovina.com/ - osvježena - Internacionalno izdanje "Glasnika"


1. OSLOBOĐENJE NAPOKON PROGOVORILO O USTAVNIM PROMJENAMA
2. KOMENTAR: TO NISU BILI PREGOVORI, NEGO DOGOVOR KAKO DA IZDAJU PRODAJU NARODU
3. BOŠNJACI IZ SLOVENIJE SLOŽNO STALI IZA BOSNE I HERECGOVINE
4. Korak naprijed, dva koraka nazad - Entiteti će biti Ustavom potpuno zaštićeni
5. Izvodi iz intervjua Dr. Safeta Halilovića za PSS
6. ISTA AMERIČKA TAKTIKA ZA INDIJANCE I BOŠNJAKE
7. OVO JE JEDAN DOBRO PRIPREMLJEN OBAVJEŠTAJNI RAT PROTIV BiH
8. IZAĐIMO NA IZBORE DA KAZNIMO IZDAJNIKE




1. OSLOBOĐENJE NAPOKON PROGOVORILO O USTAVNIM PROMJENAMA

Danas 20. marta 2006. Oslobođenje donosi u članku o Ustavnim promjenama između ostalog, citiram:

Predsjednik HDZ Dragan Čović pojasnio je da svih 87 poslanika, koliko će ih nakon promjena Ustava biti u Predstavničkom domu, jesu kandidati za državni vrh. Jednog člana Predsjedništva, dodao je, može predložiti 20 posto poslanika Doma naroda ili deset posto poslanika Predstavničkog doma.

“To postaje uži krug kandidata. Potom Dom naroda, kroz klubove naroda, bira tri člana Predsjedništva. Ta zajednička lista ide na potvrdu u Zastupnički dom i dobili smo tri člana Predsjedništva”, kazao je Čović. Predsjednik SDS Dragan Čavić dodao je da međustranački sporazum predviđa i da u Predsjedništvo mora biti odabran “najmanje po jedan član iz oba entiteta i najviše po jedan član iz svakog konstitutivnog naroda”. Tako u Predsjedništvu i dalje ostaju rezervisana mjesta za Srbe, Bošnjake i Hrvate, koje bi umjesto građana trebali birati poslanici. Samo se predsjednik HNZ Miljenko Brkić, uoči sastanka, sjetio da je ideja promjena u državnom vrhu bila da se vrata ove institucije otvore i za nacionalne manjine. Brkić je, doduše, predlagao da se u Predsjedništvu otvori i četvrto mjesto.

Sedam stranačkih lidera poslali su jučer i pismo američkom državnom sekretaru Kondolizi Rajs izvijestivši je o postignutom dogovoru. Ovim su se pismom obavezali i da će reformu Ustava nastaviti nakon oktobarskih izbora.

“Odlučni smo da nakon završetka izbora u oktobru otvorimo novu fazu u procesu ustavnih promjena”, napisali su stranački čelnici Rajsovoj. Dodali su da su “svjesni da je najvažnije nastaviti rad u skladu sa našim težnjama ka europskim i evroatlantskim integracijama”.

Čavić, Ivanić i predsjednik SNSD Milorad Dodik smatraju da je postignuti dogovor “potvrda da BiH može brinuti sama o sebi”, ali i dokaz da treba izmijeniti ulogu međunarodne zajednice u BiH.

Predsjednik SDP Zlatko Lagumdžija istakao je da paket ustavnih promjena “treba biti dostupan građanima” i Parlamentu koji bi ga trebao usvojiti “u normalnoj ustavnoj proceduri, u Parlamentu, a ne ispred njega”. “Prirodno je da se Ustav jedne zemlje ne mijenja kao u Enver-Hodžinoj Albaniji, gdje će što posto ljudi biti za promjene. Znamo da će to biti teško, da dvije trećine poslanika trebaju dati glas u oba doma, ali to očekujemo. Dobro je da se čuju i oni koji su protiv, kao SBiH i Šešeljevi radikali. To je dio demokratske procedure, ali i tradicije ove zemlje”, kazao je Lagumdžija.

Dogovorene promjene

VIJECE MINISTARA: Na čelu premijer umjesto predsjedavajućeg, koji prihvata ostavke i smjenjuje i imenuje do trećine ministara; povećan broj ministarstava sa devet na 11; VM dodane ovlasti - zaštita suvereniteta, integritet, unutarnja politika, vanjska politika i proračun; VM odluke donosi prostom većinom, uz po jedan glas iz svakog naroda, uključujući i premijera. Kraj citata




2. KOMENTAR: TO NISU BILI PREGOVORI, NEGO DOGOVOR KAKO DA IZDAJU PRODAJU NARODU

Primjetimo slijedeće značajne detalje, koji nam mnogo govore, jer u detaljima je vrag kada te neko pokušava prevariti.

- Svi govore o izboru "Predsjedništva", a ne predsjednika. To je zato što se baš ništa tu nije ni promjenilo, ostaje trojka; iz svakog naroda po jedan, i to biraju se po entitetima. Šta se jedino bitno promjenilo? Pa to da sada nisu birani direktno od naroda, nego od strane poslanika, što je korak unazad. Dakle, priča da je BiH dobila "predsjednika" je samo igra riječima kojom varaju narod. Ovdje su se nehotice odali nastavljajući govoriti iskrenim jezikom sa "pregovora" tj. o
"predsjedništvu", a ne o predsjedniku.

- Predstavnici RS su presretni jer sada više nama stranih garancija za opstanak BiH. Dayton je bio međunarodni ugovor, a sada je RS potvrđena kao plod samoopredjeljenja BH političara, te će se moći slobodno razdružiti od ostatka BiH, kada BiH ne bude mogla funkcionisati.

- Kažu da su se dogovorili da se nastavi druga faza, ali pazite, druga faza će biti o "evropskim i evroatlantskim integracijama". Dakle, ne o središnjem nivou vlasti, tj. ne o entitetima. Govorili su da će u drugoj fazi raspravljati o entitetima, mi smo ih optuživali da neće ni biti druge faze i oni su smislili kako da nas prevedu žedne preko vode, dogovorili su da će biti, da smire narod. Nažalost druga faza neće biti o onome što narod traži, o ukidanju entiteta.

- Sada i Vijeće ministara postaje vijeće naroda, jer svaki narod ima pravo veta na sve odluke Vijeća ministara. Na primjer, tri Srbina u vijeću ministara, ako žele da blokiraju rad države, samo složno sve trojica glasaju protiv ostalih i BiH postaje nefunkcionirajuća i raspada se legalno kao što se Jugoslavija raspala. Svijet više nema obavezu da spriječava taj raspad jer ovo je Ustav kojega mi donosimo, a ne oni.

Iz svih gornjih detalja i formulacija postaje jasno da je to bio dogovor istomišljenika sa jedinom brigom - kako da taj dogovor prodaju ostalima, prvenstveno skupštinskim poslanicima.

Nadamo se da im to neće poći za rukom. Mi ćemo pratiti kako će glasati pojedini poslanici, ko će izdati, a ko će biti čovjek. Sve ukazuje da je narod ogorčen zbog ove izdaje i da oni koji budu izdali sigurno nemaju šanse da budu ponovo izabrani.

Dr. Muhamed Borogovac

Slijede imena i email adrese poslanika, razvrstanih po stranačkim klubovima, od kojih očekujemo da ne izdaju:

Stranka:
Stranka demokratske akcije

Članovi:
Mirsad Šipović mirsad.sipovic@parlament.ba
Elmir Jahić elmir.jahic@parlament.ba zamjenik predsjedavajućeg Kluba
Mehmed Žilić mehmed.zilic@parlament.ba
Šefik Džaferović sefik.dzaferovic@parlament.ba
Fatima Leho fatima.leho@parlament.ba
Mubera Ušanović mubera.usanovic@parlament.ba
Hazim Felić hazim.felic@parlament.ba
Izet Hadžić izet.hadzic@parlament.ba
Mirsad (Š) Ćeman mirsad.ceman@parlament.ba
Nadžida Mlaćo madzida.mlaco@parlament.ba

Stranka:
Hrvatska demokratska zajednica - Demokršćani

Članovi:
Vinko Zorić vinko.zoric@parlament.ba predsjedavajući Kluba
Martin Raguž martin.raguz@parlament.ba zamjenik predsjedavajućeg Kluba
Filip Andrić filip.andric@parlament.ba
Ruža Sopta ruza.sopta@parlament.ba
Vlatka Komšić vlatka.komsic@parlament.ba

Stranka:
Stranka za Bosnu i Hercegovinu

Članovi:
Beriz Belkić beriz.belkic@parlament.ba predsjedavajući Kluba
Azra Hadžiahmetović azra.hadziahmetovic@parlament.ba
Adem Huskić adem.huskic@parlament.ba
Mehmed Suljkanović mehmed.suljkanovic@parlament.ba
Nijaz Duraković nijaz.durakovic@parlament.ba


Stranka:
Socijaldemokratska partija

Članovi:
Zlatko Lagumdžija zlatko.lagumdzija@parlament.ba
Jozo Križanović jozo.krizanovic@parlament.ba predsjedavajući Kluba
Selim Bešlagić selim.beslagic@parlament.ba zamjenik predsjedavajućeg


Stranka:
Klub poslanika DNZ - HDU S za boljitak - BOS

Članovi:
Muhamed Morankić muhamed.moranjkic@parlament.ba predsjedavajući Kluba
Mladen Potočnik mladen.potocnik@parlament.ba zamjenik predsjedavajućeg Kluba
Ibrahim Đedović ibrahim.dedovic@parlament.ba član Kluba


Stranka:
Klub poslanika SDU - NHI - SPU

Članovi:
Muhamed Altić muhamed.altic@parlament.ba
Ivo Lozančić ivo.lozancic@parlament.ba zamjenik predsjedavajućeg
Sead Avdić sead.avdic@parlament.ba predsjedavajući Kluba


Pretpostavljamo da poslanicima mnogi pišu, kao što im pišu Bosanci i Hercegovci iz Slovenije, u slijedećem prilogu.




3. BOŠNJACI IZ SLOVENIJE SLOŽNO STALI IZA BOSNE I HERECGOVINE


Predsjedništvu Bosne i Hercegovine
Uredu Visokog predstavnika u BiH
Političkim strankama - BiH
Ambasadi BiH u Sloveniji, Amb. BiH u svijetu
Ambasadi U.S. Government u BiH


Otvoreno pismo USTAVNE PROMJENE Ljubljana, 8. mar. 06.


Poštovani Predsjedavajući, članovi predsjedništva,
predstavnici Vlade BiH,
predstavnici političkih stranaka,
Vaša ekscelencijo, diplomatski kor,
uvažena gospodo,

U ime Društva bosansko hercegovačkih studenata Slovenije izražavam veliko razočarenje te zabrinutost oko i zbog vođenja rasprave o ustavnim promjenama u Bosni i Hercegovini. Naš za državu Republiku Bosnu i Hercegovinu vežu i ljubav i patriotizam, a Vas bi trebala vezati politička odgovornost: država i državnost se stiču samo odgovornim odlukama odgovornih političara. Morate nas razumjeti. Naša zabrinutost ne bi bila toliko velika da u prostorijama Haškog suda baš ovih dana nije započeo sudski proces: tzv. tužba s kojom je Republika Bosna i Hercegovina (zbog genocida) tužila Srbiju i Crnu Goru.

Poštovani, mnogi od nas su iz Republike Bosne i Hercegovine otišli pod pritiskom režima kojemu već nekoliko godina sudi sud za ratne zločine i zločine protiv čovječnosti u Hagu, a dok spomenuti sud radi svoj posao SDA, SDS, HDZ i neki drugi predstavnici političkog života u Bosni i Hercegovini žele "betonirati" postojanje genocidne, tzv. republike srpske.

Poštovani, Vi odlično znate tko su sve svjedoci genocida i ratnih strahota u Bosni i Hercegovini: svakodnevno su Vam pred očima hiljade grobova, masovne grobnice, invalidi, djeca - siročad i brojne druge žrtve velikosrpskih i velikohrvatskih ideja i planova o podjeli te svakojakom uništenju nezavisne Republike Bosne i Hercegovine.

Poštovani, smatramo da (dok se u Hagu bude raspravljalo o spomenutoj tužbi Republike Bosne i Hercegovine) nijedan pojedinac ili nekoliko njih nema pravo da odlučuje o vitalnim interesima države Republike Bosne i Hercegovine, i o sudbinama mladih generacija ljudi u Bosni i Hercegovini.

Poštovani, ako je tačno da ono što radite, radite za dobrobit državljana Republike Bosne i Hercegovine, pozivamo Vas da poslušate "glas naroda": ustavne promjene su nezakonite ako iza njih ne stoji većina državljana Republike Bosne i Hercegovine.

Poštovani, Vi odlično znate koliko Bosanaca i Hercegovaca se je 1992. godine izjasnilo za nezavisnu državu Republiku Bosnu i Hercegovinu, zato smatramo da i Vaši prioriteti moraju biti: (1) cjelovita, nezavisna, suverena, demokratska Republika Bosna i Hercegovina; (2) politička funkcionalnost i stabilnost Republike Bosne i Hercegovine; (3) ekonomski razvoj, a ne "temeljenje grešaka i genocidnih tvorevina (kantona, entiteta itd. itd.) u Republici Bosni i Hercegovini, koje su napravile tzv. velike sile".

Poštovani predstavnici političkog života u Republici Bosni i Hercegovini! Upozoravamo Vas, da se o vitalnim interesima države Republike Bosne i Hercegovine ne može pregovarati i dogovarati "iza zatvorenih vrata". Svi pregovori o budućnosti naše drage domovine Bosne i Hercegovine se moraju voditi javno, i uz pun nadzor državljana Republike Bosne i Hercegovine.

Poštovani, Republiku Bosnu i Hercegovinu niste i nismo kupili pa da s njom možemo trgovati: naslijedili smo je od naših slavnih predaka, i zato o njezinoj sudbini ne mogu i ne smiju odlučivati samozvani pojedinci ili političke stranke koje su ili proizvođači ili proizvod genocida i drugih ratnih zločina počinjenih od 1991. do 1996. godine u Republici Bosni i Hercegovini.

Zbog svega navedenog smo odlučili, da pozovemo sve studente, privrednike, političare i sve one ljude koji žele DOBRO državi Republici Bosni i Hercegovini, da SVIM SREDSTVIMA brane sve ono što je dosad branjeno životima naših slavnih predaka (majki, sestara, očeva i sinova). Zajedno s njima želimo još glasnije i jasnije reći (sve što je ovdje spomenuto) što ne želimo da čine bosanskohercegovački politički predstavnici.

Poštovani, od Vas očekujemo, da svojim razumom i sviješću vodite državu Republiku Bosnu i Hercegovinu i sve njezine državljane u ljepšu budućnost a ne u propast.

S poštovanjem!

Ernest Kulauzović
predstavnik za međunarodna pitanja


Prilog tekstu

1. Pismo je potpisano od strane predstavnika bh organizacije u Sloveniji i pojedinaca, istomišljenika.

2. Termin „Republika Bosna i Hercegovina“ koristimo jer je to jedini pravi naziv Bosne i Hercegovine priznatog od naroda naše države. Naša država postoji i ima svoj
naziv. O njenom postojanju i nazivu se ne može pregovarati i dogovarati ni u Dejtonu, ni u New Yorku, ni bilo gdje osim u Sarajevu, glavnom gradu R. BiH uz učešće
svih političkih subjekata i civilnog društva.

TEKST „OTVORENO PISMO USTAVNE PROMJENE“ POTPISUJU

Organizacije

Bošnjački kulturni savez Slovenije, BKZS
Hasan Bačić, predsjednik organizacije
M.P.

Društvo bosansko hercegovačkih studenata Slovenije, BH4
Alen Buljubašić, predsjednik organizacije
M.P.

Društvo bosansko hercegovačkog i slovenskog prijateljstva, Primorski Ljiljan, Koper
Elvis Ćatić, predsjednik organizacije
M.P.

Društvo bosanskohercegovačkog i slovenskog prijateljstva, Ljiljan, Ljubljana
Ale Botonjić, predsjednik organizacije
M.P.

Kulturno sportsko društvo Bošnjaka, BISER, Jesenice
Suvad Raković, predsjednik organizacije
M.P.

Kulturno umjetničko društvo Sandžak u Sloveniji, Kamnik
Dano Kočan, predsjednik organizacije
M.P.

Odbor Islamske zajednice u Republici Sloveniji
Nevzet Porić, sekretar odbora IS
M.P.

Islamska Omladina Slovenije, I.M.S.
Senad Hodžić, kontakt osoba
M.P.

Bošnjačko omladinsko kulturno društvo, BMKD, Velenje Jasmina Imširević, predsjednica organizacija
M.P.



Nažalost, ne možemo objaviti sva reagovanja koja nam stižu povodom ustavnih promjena. Neka reagovanja se mogu naći na slijedećim linkovima

http://users.skynet.be/orbus/aktua/aktua942.htm

http://users.skynet.be/orbus/aktua/aktua932.htm




4. Korak naprijed, dva koraka nazad - Entiteti će biti Ustavom potpuno zaštićeni

Parlament BiH koji se sastoji od predstavnika političkih stranaka gubi svoj politički smisao jer se zastupnici u njemu razvrstavaju po entitetskoj pripadnosti

Dejtonski ustav BiH proglašen je nefunkcionalnim, neracionalnim i nedemokratskim. To je stav ne samo američkog Senata i Kongresa već i Evropskog parlamenta i Venecijanske komisije. Drugim riječima, najmoćnije svjetske institucije i istovremeno one koje su posredovale u izradi tog ustava proglasile su da je rok njegove upotrebe istekao.
Pod tim ocjenama i motivima krenulo se u ustavne promjene u BiH. Cilj je bio učiniti državu BiH funkcionalnijom, racionalnijom i demokratskijom.

Iza leđa javnosti

Prijedlog ustavnih promjena koji je urađen iza leda javnosti i koji će biti usvojen bez javne rasprave i po hitnom postupku još nitko nije ni vidio, izuzev stranačkih lidera koji su ga pisali (ne zna se još da li njih pet ili sedam). Ustavne promjene su ono što govore Tihić, Lagumdžija i američki ambasador Meklheni. SDS i sljedbenici šute jer su ova trojica njihovih glasnogovornika, uz cijelu bulumentu novinara, kolumnista i urednika, dovoljno glasni. Čak ni ova trojica nisu se udostojili javnosti prezentirati barem jedan stav iz prijedloga od 34 stranice (oni kažu da ih je toliko). Bilo bi zanimljivo pokazati, naprimjer, zašto u nadležnostima institucija države koje su detaljno nabrojane nema vojske i policije. To ne znači samo da se funkcionalnost i racionalnost države uopće nije povećala, kao što se tvrdi, već prije svega to da RS neće prihvatiti kao ustavnu obavezu ono što je Skupština RS pod pritiskom međunarodne zajednice već prenijela na državu.
Međutim, sve te analize u ovoj prilici se moraju ispustiti i ostati samo na jednoj ustavnoj odredbi koja se podebljano ponavlja u dva poglavlja - Predsjedništvo i Parlamentarna skupština. Ta odredba glasi: "Većinsko glasanje u Zastupničkom domu iziskuje minimalan broj glasova ZA od članova iz ENTITETA u Zastupničkom domu."
U jednom drugom dokumentu istog "paketa", pod naslovom Zakonodavne procedure, taj stav se precizira: "Zastupnički dom će uložiti maksimalne napore da obezbijedi da većina uključuje ne manje od jedne trećine poslanika ili članova s teritorija svakog entiteta."
Bez velike analize ovaj stav je jasan i znači da Zastupnički dom glasa ENTITETSKI (sami predlagači ovo su napisali velikim slovima).
Praktično sve odluke Parlamenta BiH donose se entitetski, uz dodatno etničko glasanje u Domu naroda.

Političke posljedice

Što ovo znači?
Prvo, znači da se niti jedna odluka ne može donijeti u Državnom parlamentu dok je posebno ne usvoje zastupnici iz RS, posebno zastupnici iz Federacije. Drugo, znači da je odlučivanje u Parlamentu BiH entitetski paritetno i konsenzusno. Svaki entitet ima jedan glas bez obzira na broj stranačkih zastupnika. Treće, Parlament BiH nije jedinstveno zakonodavno tijelo već se sastoji iz entitetskih dijelova. Drugim riječima, RS i Federacija "preseljavaju" svoje entitetske parlamente u državni i iza njega nastavljaju djelovati. Četvrto, znači da Parlament BiH koji se sastoji iz predstavnika političkih stranaka gubi svoj politički smisao jer se zastupnici u njemu razvrstavaju po entitetskoj pripadnosti.
Koje su praktično-političke posljedice ovakvog ustavnog mehanizma?
Prvo, svaki entitet može blokirati donošenje zakona ili bilo koje druge odluke (o budžetu, ratifikaciji međunarodnih sporazuma, financijskim aranžmanima...). Ovo dobiva posebnu važnost ako ostaje ustavna odredba da se Predsjedništvo (predsjednik) bira u Zastupničkom domu, što je preporuka Venecijanske komisije. Zastupnici jednog entiteta mogu samostalno blokirati izbor Predsjedništva (predsjednika). U tom slučaju blokira se i izbor mandatara vlade BiH jer njega predlaže Predsjedništvo (predsjednik).
U daljnjoj proceduri to znači da se blokira izbor vlade BiH i da država ostaje bez ključnih institucija, bez "jednog" subjekta i adrese. Ova blokada po predviđenoj proceduri traje sve do raspisivanja novih izbora, koji opet ne garantiraju rješenje krize. Za svo to vrijeme država BiH ne bi funkcionirala ni stvarno, ni formalno. Što bi to značilo u procesu pregovora o stabilizaciji i pridruživanju EU, nije teško pretpostaviti.

Mehanički spoj

Drugo, paritetno entitetsko glasanje u kojem jedan glas imaju zastupnici RS, a jedan glas zastupnici Federacije, praktično direktno ugrožava princip ravnopravnosti naroda. S obzirom na faktičku nacionalnu strukturu u RS i u Federaciji, to se svodi na to da Srbi imaju jedan glas, a Bošnjaci i Hrvati zajedno jedan glas. Hrvati su dodatno u podređenom položaju jer nije teško izbrojati da će u Zastupničkom domu biti manjina.
Iz ove perspektive gledano, opstrukcija povratka u RS za sve ove godine bila je strateška politička odluka, koja će sada dobiti ustavnu legalizaciju.
Treće, neće biti moguće u budućnosti ("drugi korak") jačati državu, jer se ovim ustavnim aranžmanima entiteti premještaju u Parlament BiH. Svaki pokušaj smanjivanja nadležnosti entiteta (ili eventualnog ukidanja) ojačat će entitete na kvadrat u Parlamentu BiH, jer je on ustrojen kao mehanički spoj entitetskih zastupnika. Entiteti će svoje interese prebaciti u Državni parlament i izbjeći mogućim domaćim i stranim pritiscima. U Državnom parlamentu oni će biti ustavom zaštićeni.
Četvrto, Parlament BiH neće djelovati kao predstavničko tijelo političkih stranaka i u njemu će se izgubiti različitost političkih interesa koja je inače u svim zemljama motor razvoja i demokracije.
Parlament BiH mogao bi se pretvoriti u entitetsko-nacionalnu otimačinu oko budžeta, koncesija, privatizacija, međunarodnih ugovora, raznih projekata...

Sve se vraća u 1992. godinu

Da bi se shvatila ozbiljnost predloženih ustavnih promjena koje zastupaju Tihić, Lagumdžija i SDS s ostalima, treba napraviti paralelu sa 1992. godinom, jer ovaj njihov "prvi korak" zapravo nas vraća na tu godinu.
Kada je Krajišnik, kao predsjednik Skupštine RBiH, izveo SDS iz Skupštine, zatim Vlade i Predsjedništva RBiH, on nije ima ustavno uporište za to. Skupština RBiH bila je jedinstveno zakonodavno tijelo, a njegov akt predstavljao je destrukciju Republike Bosne i Hercegovine i njenih institucija. On danas, između ostalog, odgovara i za to u Hagu.
Da je Krajišnik imao ovakve ustavne odredbe, za koje se zalažu Tihić, Lagumdžija, SDS i ostali, njegovi postupci bili bi legalni.

Nestaje međunarodna garancija

I ono malo garancija što je država imala Dejtonskim sporazumom sada nestaje. Nestaje i garancija međunarodnih jamaca koji su supotpisnici sporazuma, jer ćemo
ustavne promjene ovog puta donijeti sami.

http://www.avaz.ba/absolutenm/anmviewer.asp?a=14875&z=12&isasp=




5. Izvodi iz intervjua Dr. Safeta Halilovića za PSS

...Zar nije neosporna činjenica da je SDA u toku pregovora o ustavnim promjenama uspostavila partnerstvo i sa SDP-om, i sa strankama iz Republike Srpske?

... Pojednostavljeno, SDA smatra da građani Bosne i Hercegovine ne treba ni da sanjaju o bilo čemu za što unaprijed neće imati pristanak SDS-a ili SNSD-a, i njima sličnih političkih snaga. A onda, jedino od ovih snaga zavisi koliko će ekstremne i maksimalističke njihove želje da budu – svi ostali treba da im se unaprijed prilagode. Naravno, vidjeli smo već da se lider SDP-a tome već unaprijed, i prije početka pregovora, sasvim lijepo prilagodio.


Dobro, ali kakvu logiku onda zastupa Stranka za BiH kada je u pitanju traženje partnera za njene političke vizije?

...Stranka za BiH oduvijek je smatrala da politički interesi građana Bosne i Hercegovinu nisu i ne mogu biti prirodno podijeljeni na odvojene etničke interese, te da manipuliranje dijeljenjem jedinstvenih interesa građana Bosne i Hercegovine na odvojene etničke interese neminovno vodi u podjelu Bosne i Hercegovine na odvojene etničke teritorije i, na kraju, u njen konačni raspad. Dakle, naši jedini politički partneri jesu građani Bosne i Hercegovine, i mi druge partnere i ne tražimo.

Na kraju, kako Stranka za BiH namjerava da se suprotstavi onim strankama koje tvrde da su uspostavile međusobno partnerstvo tokom pregovora o ustavnim promjenama?

Ovih dana, svjedoci smo da se, pomoću isključivog nametanja jednog jedinog modela ustavnih promjena zasnovanog na principima tzv. Dejtonskog ustava, postojeća ustavna podjela Bosne i Hercegovine na odvojene etničke teritorije pokušava zauvijek legitimirati, čime bi se stvorile ustavne pretpostavke za disoluciju BiH i otcjepljenje Republike Srpske. U ovakvim pokušajima, stranke iz RS našle su partnere u sadašnjim liderima SDA i SDP, čije političke «vizije» se zasnivaju isključivo na principu prilagođavanja maksimalističkim ciljevima stranaka iz RS. Stranka za BiH do sada je već upozoravala da je i dio predstavnika međunarodne zajednice prihvatio ovaj princip kao jedini mogući princip prema kojem treba da se odvijaju razgovori o ustavnim promjenama, te da način vođenja ovih razgovora jasno pokazuje da su građani Bosne i Hercegovine isključeni iz procesa odlučivanja o vlastitoj sudbini, i da je ta sudbina unaprijed određena maksimalističkim ciljevima stranaka iz Republike Srpske. Ponovljena upozorenja Stranke za BiH nisu naišla na odgovarajući odjek ni kod pomenutog dijela predstavnika međunarodne zajednice, niti kod novoformiranog bloka partnera u daljem cijepanju Bosne i Hercegovine. Zbog toga, Stranka za BiH poziva sve građane i političke i društvene organizacije koji Bosnu i Hercegovinu smatraju svojom jedinom domovinom da pomoću pravno dozvoljenih sredstava građanske neposlušnosti spriječe potpisivanje sporazuma kojim se namjerava stvoriti ustavna osnova za disoluciju Bosne i Hercegovine i otcjepljenje Republike Srpske. Ova akcija iskazivanja građanske neposlušnosti već je započela u Sarajevu, 2. marta, skupom koji je prerastao u Parlament građana Bosne i Hercegovine, i već se razvija širom Bosne i Hercegovine.
/PSS/

http://www.pss-news.com/article.php?id=648




6. ISTA AMERIČKA TAKTIKA ZA INDIJANCE I BOŠNJAKE

Prije dva dana sam sa jednim mojim prijateljem amerikancem razgovara kako je potpisan tajni dogovor nepovoljan za Bosnu tako što su Amerikanci obradili nekoliko korumpiranih političara sa naše strane da potpišu podjelu države. Moj prijatelj je meni rekao da je to prepoznao kao taktiku koja se zvala "pick the chief" (izaberi poglavicu) kojom su bjelci varali indijance. Naime bjelci bi našli bilo kojeg indijanca voljnog da potpise sporazum i da dade bjelcima zemlju i onda bi bjelci cijelu indijansku naciju otjerali sa zemlje na osnovu tog sporazuma.

Svi mi znamo kako su Indijanci završili u Americi.

Međutim, ne možemo za to optuživati samo Amerikance ili Srbe. Oni ne bi mogli imati tu taktiku da nema naših "poglavica" koji im potpisuju. Kod Srba ne mogu da nađu poglavicu, jer svaki Srbin zna šta je država, za razliku od "naših" koji samo gledaju lični interes, i tako nemilosrdno uništavaju našu državu i narod.

Mirza.




7. OVO JE JEDAN DOBRO PRIPREMLJEN OBAVJEŠTAJNI RAT PROTIV BiH

Ponukan Vašim postom na dnu ovog linka http://republic-bosnia-herzegovina.com/?p=195 o tome ko je i šta zapravo Sarajevo-X.com, izveo sam malo Internet - istraživanje. Kao rezultat nastao je donji tekst koji sam prije 15 minuta postirao na sarajevo-x kao zasebnu temu OBAVJEŠTAJNE SLUŽBE U BIH. Nakon 3 minute cijela tema je obrisana, a meni pristup zabranjen. Nije to ništa novo, navikao sam da mi zabranjuju pristup (pod nickovima bogomdan i znanje) te da mi ne dozvoljavaju ponovnu registraciju (kablovski pristup je u potpunosti "poklopljen") ali sam našao način da se uvijek nanovo registriram. Nisam doduše još vidio da su spremni pobrisati čitavu temu, ali eto i to sam sada doživio.

Ako mislite da ovaj donji tekst nije "prevruć" za objaviti molim da ga objavite u Glasniku.

S poštovanjem
Amar Delić
Sarajevo



Kako djeluju strane obavještajne službe u modernom vremenu elektronskih medija?

Šta je to zapravo "Sarajevo-x.com"? Radi se o portalu kod koga sve upućuje na to da je uspostavljen od strane jedne obavještajne službe. Naime, Sarajevo-X osnovao je neimenovani "američki državljanin" [Iz TV intervjua vlasnika Sarajevo-X u emisiji Centralni Zatvor FTV]. Na Sarajevo-X je gotovo nemoguće postirati probosanske ideje, ali ni činjenice - takvim se uredno registriranim posjetiocima hitno zabranjuje pristup, prate im se e-mail poruke, zna im se identitet (kao u mom slučaju i slučaju nekih drugih ljudi), brišu cijeli postovi i zabranjuju teme koje bi ovi otvorili na forumima. Svi razložni postovi i oni koji redovno poredaju činjenice na logički jedini ispravan način, se redovno "razvodnjavaju" ili jeftinim u-par-rečenica postovima ismijavačkog tipa.

Pojedinci postiraju na hiljade postova, naravno niko ne provodi toliko vremena pred ekranom iz zabave, nego što mu je to posao. Tako npr. osoba pod nickom "Prenj" ima skoro 6000 postova, a javlja se iz NATO-ve vojne baze u Brindiziju u Italiji [nažalost ne mogu otkriti dokaz ove činjenice].

Njihov špijunski zadatak je KREIRATI javno mjenje među studentskom omladinom i intelektualcima, o raznoraznim temama od dnevne politike do ekologije.

Vodeći javni mediji u BiH su u rukama stranih obavještajnih službi čiju penetraciju i uticaj omogućuju OHR i OSCE. Ovi operativci imaju neograničenu moć i mogu smijeniti bilo kog funkcionera, tužioca, sudiju, javnog radnika, naučnika, profesora, uvijek ciljano odabirajući tzv. neposlušne intelektualce. Tako su se na čelu do sada redovno nalazili visoki dužnosnici stranih obavještajnih službi: Bildt, Petritsch, Ashdown. U tom smislu OHR/OSCE operacija nije ništa drugo nego JEDNA
OGROMNA I TEMELJITA OBAVJEŠTAJNA OPERACIJA u BiH.

S druge strane poslušni intelektualci i političari redovno se nagrađuju za njihove kvalitete potpuno neprimjerenim grantovima stranih vlada (Pećaninov jednogodišnji boravak na Harvardu) ili važnim funkcijama (Terzićevo predsjedavanjem Vijećem ministara BiH) kojima se takvi pojedinci slabih intelektualnih i moralnih kvaliteta navode na pomisao kako su vrhunski i nezamjenljivi, naravno sve dok cijene svo dobro koje ih je nenadano "snašlo".

U skladu sa svojom funkcijom OHR/OSCE su spriječili sve inicijative za usvajanje Zakona o lustraciji (tj. zabrani javnog i političkog djelovanja bivšim i sadašnjim pripadnicima KOS-a, UDBA-e/SDB-a i dr.) jer bi to praktično onemogućilo provedbu projekta kreiranja javnog mnjenja, u kom poslu s vremena na vrijeme strane službe uspješno sarađuju s KOS-om i UDBA-om koji su u isključivom nastupu ostvarivanja Velike Srbije.

Tako su se i FTV i Oslobođenje, koji su uveliko pod uticajem UDBA-e, te Dnevni Avaz koji je donekle pod uticajem UDBA-e, u skladu s dogovorom SDS-SNSD-SDA-SDP poduzeli kampanju neviđenu od vremena političkih ubistava Pozderaca u izmišljenoj aferi Agrokomerc s kraja 1980-tih. Tako su u posljednjih mjesec dana:

Širenjem DEFETIZMA među GRAĐANIMA pokušava se uticati podsvjesno da se ne opiru ukidanju Republike Bosne i Hercegovine jer su to, kao, eto, htjeli "drugi". Naravno radi se o običnom betoniranju GENOCIDNE podjele BiH, da bi se u pogodnom trenutku okupirane teritorije mogle otcijepiti.

Kako se odbraniti od razarajućeg uticaja stranih obavještajnih službi u BiH?

1. stranih obavještajnih službi se NE TREBA BOJATI - one naime nemaju nikakva ovlaštenja što se tiče ugrožavanja bezbjednosti visokih političkih i stranačkih dužnosnika strane zemlje. Ovo stoga što takva javna narušavanja privida slobode jesu opasna po cjelokupni sistem rada obavještajnih službi odnosno njihove krajnje ciljeve a to je ostvarivanje projekata njihovih vlada.

2. rad stranih službi treba ONEMOGUĆITI:

a. hitnim protjerivanjem najmanje 4/5 trenutno prisutnih stranih državljana zaposlenih u raznoraznim stranim službama, predstavništvima, ambasadama itd. a koji se u BiH broje desetinama hiljada. Najkritičnije se otarasiti pripadnika i saradnika KOS-a, UDBA-e/SDB-a, CIA-e, MI5 kao i vojnih službi iz istih zemalja.

3. Tek će nakon provođenja gornjih mjera nastati uslovi za stvaranje Nacionalne države Republike Bosne i Hercegovine ravnopravnih GRAĐANA. Bosna je nacija nosilaca svoje nacionalnosti - građana/državljana (eng. citizens).

4. Mi moramo vjerovati u sebe jer druge ni alternative ni domovine - nemamo. U sebe i - u pravno rješenje pred Sudom u Haagu ali DO KRAJA - tj. uz isplatu ratnih šteta državi i žrtvama, šteta koje premašuju 100 milijardi dolara, i ukidanje Miloševićevog projekta entitetske podjele. Naše su sudbine u rukama naših poslanika. Za
sada...



Sarajevo-x je 100% u službi izdajnika. Ja znam makar 10 ljudi kojima je tamo zabranjen pristup. Oni svakoga, za koga posumnjaju da je iz BK odmah zabrane. Uglavnom, ne smiješ biti za Republiku BiH. Možeš biti za RS, nema problema, ali čim kažeš Republika BiH odmah si gotov.

Preporučujem svima zabranjenim da idu na forum na web stranici http://republikabih.net/




8. IZAĐIMO NA IZBORE DA KAZNIMO IZDAJNIKE

molim vas objavite ovo.

U Aprilu ove godine se možete registrovati za parlamentarne izbore 2006 u BiH www.izbori.ba
Ovi ili njima slični partijski ljudi će se kandidirati
Neka jedan od razloga vašeg glasanja bude njihovo glasanje (za ili protiv) "Sramnih Ustavnih Promjena"
Isto tako možete im poslati vaše mišljenje o ustavnim promjenama i kako bi ste vi željeli da vaši predstavnici glasaju.
Njihove email adrese su objavljene na: http://www.parlament.ba/bos/pd/pik/klubovi.php
Oni koji ne zastupaju interese građana BiH, neka budu kažnjeni na sljedećim izborima ! ! !

BH Ratnik

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

No comments: