Sunday, April 27, 2008

#405 BOSNA I HERCEGOVINA JE IMALA SVOJ REFERENDUM

BH Zastava
REPUBLIKA BOSNA I HERCEGOVINA

18. juni 2006.
Ljiljan
ONLINE GLASNIK NACIONALNOG KONGRESA REPUBLIKE BiH

br. 405
http://republic-bosnia-herzegovina.com/

1. BOSNA I HERCEGOVINA JE IMALA SVOJ REFERENDUM

2. SILAJDZIC NA SASTANKU SA DIJASPOROM O TOME KAKO SU STARI BOSNJANI KAZNJAVALI IZDAJNIKE - SMRTNA KAZNA ZA IZDAJU

3. IZVINJAVAMO SE ZDRAVKU GREBI

4. IZBORI 2006: DVA RAZLICITA FORMULARA

5. PISMO IZ KABINETA OLI RENA NACIONALNOM KONGRESU REPUBLIKE BiH (Bosanski),

6. MOZDA BI PROMJENA IMENA REPUBLIKE "SRSPKE" BILA DOBAR KOMPROMIS

PREGLED BH MEDIJA

7. DVA DOBRA PRILOGA NA REPUBLIKABIH.NET

8. BOSNA JE IMALA SVOJ REFERENDUM - Clanak Sekija Radoncica

CLANCI NA ENGLESKOM

9. PISMO IZ KABINETA OLI RENA NACIONALNOM KONGRESU REPUBLIKE BiH (Engleski),

10. AMNESTY INTERNATIONAL: KRITIKA BiH VLASTI ZBOG ODUZIMANJA BIH DRZAVLJANSTAVA OD INTERNACIONALNIH BORACA ARMIJE BiH
-------------------------------------------------------------------
Ako ne zelite da primate nase poruke samo posaljite Reply na bilo koju nasu poruku u KOJEM CETE TO IZJAVITI I NAPISITE VASU TACNU ADRESU BILO GDJE U TIJELO (BODY) REPLY PORUKE i odmah cete biti izbrisani iz nasega adresara.
____________________________________________________

1. SILAJDJICU, BOSNA I HERCEGOVINA JE IMALA SVOJ REFERENDUM

Pise: Dr. Muhamed Borogovac

Na svojoj turneji po Americi Haris Silajdjic je lobirao za dvije stvari: Novi Ustav i novi Referendum. Jos jednom, po ko zna koji put cemo ponoviti slijedece jednostavne istine, koje zbog nekog razloga Silajdjic izbjegava da vdi:

- Kada te neko istjera iz kuce, ti nemas pravo traziti da ti vrate bilo koju drugu kucu, nego iskljucivo imas pravo traziti nazad onu kucu koja je tvoja, odakle su te istjerali.

Po istim principima prava mi nemamo pravo traziti nikoji drugi ustav nego iskljucivo onaj kojega su nam agresijom i genocidom oteli, a to je Ustav Republike BiH, koji je jos uvijek jedini legalni Ustav, buduci da Anex 4. daytonskog sporazuma nikada nije prosao proceduru u Skupstini Republike BiH da bi posao legalan Ustav BiH.

Kada je Referendum u pitanju, ponovicemo slijedece: Referendum jeste demokratsko sredstvo izrazavanja volje naroda, ali jedino ako je izveden u demokratskim uslovima. Svaki referendum u ovom trenutku, i ovaj kojega predlaze Silajdjic, i onaj kojega predlaze Muhamed Filipovic u "Avazu" od 10. juna 2006, kao i onaj kojega predlaze Dodik, bi odrazio rezultate agresije i genocida. Prebrojavanja bi se obavljala po Daytonskom izbornom zakonu, dakle evidentirali bi se rezultati po entitetima cak i po kantonima. To bi u stvari bio na mala vrata uveden Referendum koji nije prosao Dodiku na velika vrata. Bez obzira sto Silajdjic govori o referendumu gradjana na cijeloj teritoriji BiH, nas pristanak na takav referendum bi znacio ponistenje referenduma iz 1992. Nas pristanak na bilo kakav novi referendum bi znacio nase mirenje sa rezultatima agresije i genocida, te bi nova runda razbijanja BiH i genocid drugim sredstvima mogli poceti.

Silajdjic u stvari pokusava na dozvoljen nacin provesti cetnicki referendum, dok Dodik trazi ono sto Dayton ne dopusta. Silajdjic je slicnu stvar uradio kada je Washintonskim sporazumom legalno napravio Federaciju na teritoriji BiH i time automatski ostavio prostor i za RS. On je tada na legalan nacin odradio za cetnike podjelu BiH koju oni nisu mogli dobiti na ilegalan nacin, agresijom na R BIH.

Sjetimo se Izetbegovica, koji je prije izbora 1998. govorio da ce ratovati za cjelovitu BiH, da bi je onda poslije izbora odmah poceo dijeliti sa Karadzicem i Boanom, i to prije rata. Poslije njega dozivjeli smo jos neke slicne dramaticne obrte "nasih" politicara poslije njihovog dolaska na vlast. Sjetimo se npr. kako je Lagumdjija prije izbora bio protiv Izbornog zakona po kojeme RS postaje posebna izborna jedinica, a kada dobi vlast, on licno progura taj Izborni zakon. Sjetimo se nedavno Tihica, kako napravi salto mortale, i stade otvoreno uz Dodika.

Izgleda da nam Silajdjic sada poslije njegovog izbora za prsjednika S BiH, jos jednom ponavlja taj Izetbegovicev izum u politici, nazovimo ga "post izborni salto mortale" radi buducih referenci.

Dr. Muhamed Borogovac.
___________________________________________________

2. SILAJDZIC NA SASTANKU SA DIJASPOROM O TOME KAKO SU STARI BOSNJANI KAZNJAVALI IZDAJNIKE - SMRTNA KAZNA ZA IZDAJU

Pise: Dr. Vahid Sendijarevic

Na pitanje jednog od prisutnih na sastanku Harisa Silajdzica sa predstavnicima dijaspore u Hamtramck-u kod Detroita u Michiganu 2. juna 2006, zasto se ne kaznjavaju izdajnici koji su se koristili ucjenama i svakim vrstama pritisaka na clanove Parlamenta BiH da se usvoje Amandmani na Ustav Bosne i Hercegovine, cije bi usvajanje vodilo daljnjem ucvrscivanju i legalizovanju drzavnosti genocidne Republike Srpske, a unistenju Bosne i Hercegovine, Siljadzic je podsjetio prisutne na sudbinu brace Pavlovica u vrijeme kralja Ostoje. Braca Pavlovici su, rekao je Silajdzic, bez ovlastenja Bosanskok Kralja, prodali Dubrovniku svoje imanje koje se prostiralo od zidina grada Dubrovnika, koje je ukljucivalo Konavle i Cavtat, koje je bilo u granicama Bosanske Kraljevine. Time su pocinili izdaju drzave. Jedan od brace Pavlovica je za kaznu bio ubijen, a drugi oslijepljen, rekao je Silajdzic. Tako su stari Bosnjani kaznjavali izdajnike, rekao je Silajdzic, sto su prisutni propratili sa aplauzom.

Silajdzic je u dugom govoru obrazlozio prisutnima sve razloge zasto bi, da su usvojeni, predlozeni amandmani bili pogubni za buducnost BiH. Nekoliko kopija vrlo argumentovane analize o predlozenim amandmanima, stampane na 14 stranica, bilo je stavljeno na raspolaganje prisutnima na sastanku. U svom nastupu u Hamtramck-u Silajdzic je u detalje ponovio svoje stavove vezano za predlozene amandmane koje mozemo naci i u njegovom intervju-u datom na “Petoj Strani Svijeta” – br. 55 od 14. aprila 2006. i drugim sredstvima informisanja, u vise navrata, sa kojima se slazu svi oni koji se bore za jedinstvenu BiH i ukidanje Daytonskih tvorevina.

Medjutim, ostaje otvoreno pitanje odgovornosti Silajdzica za njegov potpis u Daytonu koji jeste cin izdaje jer je tim potpisom stvorena genocidna Republika Srpska na teritoriji internacionalno priznate Republike BiH koju je predstavljao na mirovnim pregovorima. Izdajom brace Pavlovica povrijedjen je samo teritorijalni integritet Bosanske Kraljevine, a Daytonskim sporazumo je doveden u pitanje opstanak drzave BiH.

Haris Siljadzic je duzan da kao politicar, iskusni diplomata i covjek sa najvisim akademskim pedigreom objasni zasto ici u reformu ustava polazeci od nelegalnog Daytonskog ustava koji nikada nije prosao zakonsku proceduru u BiH, a ne od ustava Republike BiH koji je suspendovan kao rezultat agresije i genocida. U razgovoru u uzem krugu, isti dan nakon sastanka u Hamtramck-u, Silajdzi se pozivao na postojanje Republike Srpske kao politicku realnost, ne prihvatajuci argument da je isto tako politicka realnost da Daytonski sporazum, ciji je potpisnik, nikada nije bio ratifikovan na Skupstini BiH i da Daytonski ustav nikada nije prosao zakonsku proceduru usvajanja u Republici BiH. Iz njegove odbrane da je postojanje Republike Srpske politicka realnost je jasno da on zapravo samo drugim sredstvima radi isto ono sto i Dodik, Tihic i Lagumdzija, a to je ucvrscuje legaliteta Daytonskih tvorevina, a posebno ucvrsivanje drzavnosi Republike Srpske. Jer kako drugacije shvatiti njegovo uporno insistiranje na novom referendumu nego kao put da se ono sto on naziva politickom realnoscu legalizije samim cinom referenduma koji bi se proveo u okviru Daytonskog izbornog sistema i Daytonskih institucija. Takav referendum bi bio zamjena za ratifikaciju Dayton-skog ugovora koja nije provedena i zamjena za proceduru usvajanja Daytonskog ustava u institucijama Repubklie BiH koja nije provedena, legalizacija RS na drugi nacin.

Silajdzicev ostar jezik o tome kako su stari Bosnjani kaznjavali izdajnike ne moze sakriti njegovo djelo izdaje pocinjeno u Daytonu niti izdajnicko insistiranje na novom referendumu.

Silajdzic vrlo dobro zna da je Bill Clinton, potpisao Kyoto protokol kao presdjednik SAD-a koji nikada nije postao obavezujuci za SAD jer nije ratifikovan na Kongresu SAD-a. Nikada niko nece cuti Clintona da ce reci da je Kyoto protokol punovazan samo zato sto ga je on postpisa kao Predsjednik SAD-a. Clinton nije izdajnik, jer on postuje ustav i zakone svoje drzave. Silajdzic ce dokazati da je na pravoj, a ne na izdajnickoj strani kada kaze da Daytonsku ugovor ne vrijedi jer nikada nije bio ratifikovan i da je Daytonski ustav nelegalan jer nikada nije usvojen po zakonom propisanoj proceduri u Republici BiH. Ako to ne uradi, Silajdzi ce ostati zapamcen kao izdajnik koji je ucestvovao u rusenju drzave Bosne i Hercegovine kao sto se pamti izdaja brace Pavlovica pocinjena 1415. godine.

___________________________________________________

3. IZVINJAVAMO SE ZDRAVKU GREBI

Pise: Dr. Muahmed Borogovac

U proslom broju “Online Glasnika” smo pretpostavili da je Zdravko Grebo cuo od “pijacana kako bistre politiku” pa je to primjenio kada je davao izjave kao sto je npr. slijedeca, citiram:

Da li tri velike etnicke skupine, plus ostali, plus manjine, zaista ovu zemlju osjecaju kao svoju? I ako je ne osjecaju kao svoju, cemu ovaj silan trud da je ocuvamo?” („Oslobodenje”, prilog Pogled, 3. 6. 2006).

Medjutim, ove nedjelje u organizaciji Srpskog narodog pokreta “Izbor je naš” organizovane su demonstracije sa parolom: “Srpska zove pod jednu zastavu”. Demonstranti “ocekuju da narodni poslanici cijene ideje i osjecanja gradjana koji su ih birali, stavljajuci iznad svega slobodu i volju naroda”. Dakle, tu lijepo ljudi kazu da Bosna i Hercegovina nije njima po volji. Osim toga, kazu da im je BiH “nametnuta”, pa zato traze Plebiscit o nezavisnosti od BiH. Dakle i oni kao pravnik Zdravko Grebo nemaju problema sto se drugi ne slazu sa njihovom voljom. Sjetimo se u proslom broju "Glasnika" smo pravniku Zdravku Grebi objasnjavali da kada su dvije volje suprotstavljene onda odlucuju pravni propisi, tj. jedino je vazno na sta se ima pravo, a ne ko sta zeli.

Dakle, tu smo - Zdravko Grebo nije pokupio pamet od tamo nekakvih pijacana, nego od pravih cetnika, te mu se izvinjavamo zbog te netacnosti iz proslog broja “Glasnika”, a koja je ovih dana toliko napadana od “gradjanske” mahale koja se zove Sarjevo-x. Inace, sarajevo-x kontrolisu “gradjanski” politikanti tipa Zdravka Greba, tacnije obrijani cetnici. Redakcija, koju ko zna ko finansira zabranila je javljanje na forumu te web stranice desetinama BH patriota tako da uglavnom cetnicka misljenja profitiraju. Istina na toj stranici ima nekolicina istinskih patriota, ali su oni tu ostavljeni radi privida demokratije, i sluze obrijanim cetnicima nesto kao bokserske vrece. Moderatori budno strazare da su patrioti uvijek u manjini, tako sto “banuju” svakoga ko se ne krece u uvrijezenim sterotipima nametnutim BH javnosti, po kojima su npr. Grebo i Lagumdjija “gradjkanski orijentisani” jer to oni tako kazu za sebe, bez obzira sto svojim djelima ocigledno ucestvuju u cetnickom projektu.

____________________________________________________

4. IZBORI 2006: DVA RAZLICITA FORMULARA

Formular PRP-2 ste dobili od Izborne komisije u vasim postanskim sanducima, ukoliko ste ranije bili registorvani za izbore u BiH i ukoliko Izborna komisija ima vasu tacnu adresu.

Taj formular trebate samo potpisati na naznacenom mjestu i vratiti na adresu Izborne komisije ili faxirati potpisanu stranu zajedno sa fotokopijom vazeceg identifikacisjkog dokumenta. Ne trebate popunjavati podatke ne drugoj strani, ukoliko su podaci u gornjem dijelu prve strane tacni (Ime, Adresa, Datum rodjenja, Jedinstven Matcni Broj Gradanina, i Opstina).

Faxovi Izborne komisije su: ++387-33-251-333 i ++387-33-251-334

VAZNA NAPOMENA: Identifikacijski dokument MORA BITI VAZECI, a moze biti ili bosanski (pasos, licna) ili strani (pasos, vozacka, "Green Card" itd.). Ako mislite da ste i vi trebali dobiti u posti ovaj formular, tj. ako ste ranije bili registrovani za izbore, zovite Izbornu komisiju da javite promjenu adrese i da se informisete zasto niste dobili RPR-2 formular u posti.

Telefoni izborne komisije su: ++387-33-251-331 i ++387-33-251-332
------

Formular PRP-1 sluzi za one koji nisu ranije bili registrovani za glasanje. Nalazi se ne linku
http://izbori.ba/documents/2006/obrasci/PRP1-bh.pdf

Treba ga otprintati i ispuniti, te zajedno sa fotokopijama trazenih dokumenata poslati na gore navedene faxove. Vecina nas ima status Izbjeglog lica, pa zato slijedite ta uputstva sa formulara. Medjutim, mnogi od vas imaju specificnu situaciju te trebaju pitati na gornje telefone, sta tacno da urade. Na primjer, ako vam je dijete navrsilo 18 godina, i ako je rodjeno u BiH, onda treba poslati BH uvjerenje o drzavljanstvu, koje nije starije od 6 mjeseci, i neki VAZECI idnetifikacijski dokument koji moze biti i iz drzave u kojoj ste izbjeglica. Ako lice koje se prvi put registruje ima npr. vazeci BiH pasos ili BiH CIPS-ovu licnu, onda je to dokaz da je i drzavljanin, pa je dovoljno poslati samo fotokopiju vazeceg BiH Pasosa ili licne. Vazno je nekada u bducnosti izvaditi CIPS-ovu licnu, da bi mali pravo na registraciju za buduce izbore, ako to sada ne mogu izvesti lica koja se prvi put registruju..
___________________________________________________

5. PISMO IZ KABINETA OLI RENA NACIONALNOM KONGRESU REPUBLIKE BiH (Bosanski),

Javili su nam se iz kabineta Oli Rehna. Zali Boze reana kje je Salih potrosio na prevodjenje njihovog pisma. Na zapadu nista novo, sve je do nas. Slijedi to rutisko pismo.


Draga Gospodo Sendijarevic i Borogovac,

Zahvaljujemo za vas e-mail Evropskoj Komisiji, koji je, kako sam ja shvatio u vezi sa procesom reformisanja ustava u Bosni i Hercegovini. Komesar Rehn me je zamolio, da odgovorim na vas e-mail.

Evropska komisija je razocarana da je Bosna i Hercegovina odbacile Ustavne amandmane o kojima je diskutovao Parlament Bosne i Hercegovine u Aprilu. Ove promjene su davale priliku da se ostvari napredak i kreira efektivnija drzavna vlada cime bi se pojacala politicka i ljudska prava gradjana u Bosne i Hercegovine.

Vecina delegata Parlamenta Bosne i Hercegovine podrzali su ove promjene i oni su dobili siroku nacionalnu podrsku. Proces ustavnih promjena je pokazao spremnost partijskih vodja za kompromisom o paketu reformi o kojem se pregovaralo.

Evropska komisija je uvjerena da Bosni i Hercegovini treba ustav kojim bi se postovala ljudska prava i dozvolila jeftinija administarcija na odgovarajucim razinama vlasti. Medjutim, eventualna ustavna reforma se mora rijesiti u suglasnosti i povjerenju raznih grupa stanovnistva. Jasno da proces ustavne reforme treba da se nastavi, i Evropska Komisija ce u nastavku pomagati savjetima ubuduce.

S postovanjem,

Dirk Lange
Head of Unit
European Commission
DG Enlargement, Directorate C
___________________________________________________

6. MOZDA BI PROMJENA IMENA REPUBLIKE "SRSPKE" BILA DOBAR KOMPROMIS

Zahvaljujem se na Glasnicima. Ponekad se ne slazem, ali Boze moj, pravo ima svako na svoje misljenje i razlicite stavove. Uglanom podrzavam vasu brbu za ocuvanje Bosne i Hercegovine.
Slusajte i sledite put obicnih ljudi. Ne znam kako niko u pregovarackom timu nase delegacije kad su pregovarali o ustavnom promjenama da predlozi amandman na promjenu naziva RS, na primjer da se zove Bosnjacko-Srpska Republika, ili Srpsko-Bosanska Republika, pa neka je zovu jedni ovako, a drugi onako, ili neki treci naziv koji nece imati prefiks Srpska, jer u njoj zive i Bosnjaci i Hrvati i ostali. Samim tim srpski narod bi priznao legitimnost Bosne i Hercegovine i naroda koji zive u BiH. Sa ovakom nazivom kao da je Bogom dato da RS pripada samo Srbima.

Neka ovo bude mali atom pokusaja da se poboljsaju stvari i donese neko ublazujuce rijesenje od ukidanja RS, i tak srpski rukovodioci pokazu barem trunku nastojanja da ocuvaju i svoju domovinu Bosnu i Hercegovinu...

F. Z.

----------------------------------------------------------------------------------------

KOMENTAR: Velika stvar u svemu ovome je podjela drzave, koju mi hocemo da zaustavimo. Manje je vazno kako ce se zvati danasna RS, ako ona opstane. Kako god da se zove, Bosnjaci i Hrvati ce biti gradjni drugo reda kojima ce vlasti doticnog entiteta otezavati pa i sprecavati povratak, zaposljavanje itd. Mi ne smijemo odustati od onoga na sta imamo pravo, a to je nas ustav otet agresijm i genocidom, ne smijemo se miriti sa ropstvom. Ako pustimo da nam se Ustavi mijenju genocidom, nista nismo prositgli, imena entiteta su malo vazna.

___________________________________________________

PREGLED BH MEDIJA

7. DVA DOBRA PRILOGA NA REPUBLIKABIH.NET

Na slijdecem linku cete naci dva interesantna priloga. Prvi je prenesen iz Avaza, intrvju Predsjdnika SDU Sejfudina Tokica, a drugi je clanak iz "BH Dnevnika" Svena Rustempasica u kojem se lijepo objasnjava da ne treba nasjedati i podrzavati Dayton, samo zato sto Dayton ne dozvoljava referendum u RS. Ne trebamo prihvatiti Dayton da bi se spasili od referenduma, na kojega svakako RS nema pravo. Drugim rijecima, ne trebamo se uvaliti u realnu opasnost, a to je legalizacija Daytona, da bi se spasili od neposjece opasnosti, blefa, a to je prijetnja referendumom.

http://republikabih.net/

___________________________________________________

8. BOSNA IMALA SVOJ REFERENDUM - Clanak Sekija Radoncica

http://users.skynet.be/orbus/aktua/aktua1083.htm

___________________________________________________


CLANCI NA ENGRESKOM

9. PISMO IZ KABINETA OLI RENA NACIONALNOM KONGRESU REPUBLIKE BiH (Engleski),

Dear Messrs Sendijarevic and Borogovac,

Thank you for your e-mail to the European Commission, which I understand is related to the process of reforming the constitution in Bosnia and Herzegovina. Commissioner Rehn has asked me to reply to your e-mail.

The European Commission is disappointed that the authorities of Bosnia and Herzegovina rejected the constitutional amendments as discussed by the Parliament of Bosnia and Herzegovina in April. These amendments provided an opportunity to make progress in creating a more effective and functional state government, and would have reinforced the political and human rights of the citizens in Bosnia and Herzegovina.

The majority of the delegates in the Parliament of Bosnia and Herzegovina supported these changes and they received widespread national support. The constitutional reform process showed leadership and readiness to compromise by the party leaders in negotiating this reform package.

The European Commission is convinced that Bosnia and Herzegovina needs a constitution which respects human rights and allows proper governance and streamlines the various levels of government to make the administration less costly. However, an eventual constitutional reform must be decided in common agreement and trust amongst the different groups of population. It is clear that the process of constitutional reform will need to continue, and the European Commission will continue to provide advice and guidance to facilitate the process in the future.

Yours sincerely,

Dirk Lange
Head of Unit
European Commission
DG Enlargement, Directorate C
Unit C.1 - Albania, Bosnia & Herzegovina
Office: CHAR 04/235
Tel. +32 2 295 28 37
Fax. +32 2 299 8648
__________________________________________________

10. AMNESTY INTERNATIONAL: KRITIKA BiH VLASTI ZBOG ODUZIMANJA BIH DRZAVLJANSTAVA OD INTERNACIONALNIH BORACA ARMIJE BiH

Public Statement

AI Index: EUR 63/011/2006 (Public)
News Service No: 154
16 June 2006


Bosnia and Herzegovina: Withdrawal of citizenship must not result in human rights violations

Amnesty International, the Helsinki Committee for Human Rights in Bosnia and Herzegovina and the International Committee for Human Rights expressed concern today that the activities of the Bosnia and Herzegovina (BiH) State Commission for the Revision of Decisions on Naturalization of Foreign Citizens (Državna komisija za reviziju odluka o naturalizaciji stranih državljana – Commission), which began its work in March 2006, may result in the transfer of persons to countries where they would be at risk of grave human rights violations.

According to the Law on Amendments to the Law on Citizenship of Bosnia and Herzegovina (Zakon o izmjenama i dopunama zakona o državljanstvu Bosne i Hercegovine), which entered into force in November 2005, the Commission is tasked with reviewing the status of citizens who acquired BiH citizenship between 6 April 1992 and 1 January 2006.

The Commission can propose to the BiH Council of Ministers to withdraw the citizenship of, among others, those who are deemed to have obtained it not in accordance with the relevant regulations, or on the basis of false information, in those cases where the individuals affected would not be rendered stateless.

Reportedly, the activities of the Commission may affect approximately 1,500 individuals, many of whom are reported as having come to BiH to join Bosnian Muslim (Bosniak) forces as volunteer foreign fighters during the 1992-95 war, or to work for Islamic charities during and after the war.

Amnesty International, the Helsinki Committee for Human Rights in Bosnia and Herzegovina and the International Committee for Human Rights are concerned that decisions by the Council of Ministers to withdraw citizenship may not be subject to an effective appeal and urge the authorities in BiH to ensure that all procedural safeguards, including the right to appeal, are put in place to guarantee that decisions on withdrawal of citizenship are taken in accordance with principles of due process.

Moreover, Amnesty International, the Helsinki Committee for Human Rights in Bosnia and Herzegovina and the International Committee for Human Rights urge the authorities in BiH to ensure that those whose citizenship may be withdrawn are not deported, extradited or otherwise transferred to any country where they may be at risk of human rights violations, including the death penalty, torture or inhuman or degrading treatment or punishment.

As recognized in the jurisprudence of the European Court of Human Rights, any transfer to a country where the individual concerned would be subjected to torture or inhuman or degrading treatment or punishment, would be in violation of Article 3 of the European Convention for the Protection of Human Rights and Fundamental Freedoms (ECHR). BiH became a state party to the ECHR on 12 July 2002.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

No comments: