Sunday, April 27, 2008

#401 KOME MOŽEMO TUZITI NAŠE POLTIČARE IZDAJNIKE?

REPUBLIKA BOSNA I HERCEGOVINA 20. MAJ 2006.
ONLINE GLASNIK NACIONALNOG KONGRESA REPUBLIKE BiH br. 401
http://republic-bosnia-herzegovina.com/


1. REFERENDUM U CRNOJ GORI
2. POŠALJITE PORUKU VAŠIM KONGRESMENIMA SENATORIMA I PARLAMENTRACIMA
3. Can you imagine a democracy where you must repeat a vote, until the super power is happy with the outcome?
4. Obrazac prijave za glasanje izvan BiH
5. Iz RS uporno nameću tezu da je BiH konfederacija
6. Ustavni amandmani do kraja maja ponovo u Parlamentu BiH?
7. Čović dolazi 23. maja u Meklhenijevu rezidenciju na nastavak razgovora
8. KOME MOŽEMO TUZITI NAŠE POLTIČARE IZDAJNIKE?
PREGLED BH MEDIJA
9. LAGUMDŽIJIN SDP PONOVO GLASAO ZAJEDNO SA ČETINCIMA
10. ONI ZA KOJE TREBA GLASATI
11. NOVO SAOPŠTENJE BOSSA I OSTALI DOBRI ČLANCI


Izvinjavamo se onima od vas čije reakcije nismo objavili, ali nemamo prostora za sve. Mi nemamo vremena da pitamo autore kako žele da ih potpišemo ispod članka. Zato sviju potpisujemo Imenom i prvim inicijalom prezimena, ukoliko drukčije ne zatražite.



1. REFERENDUM U CRNOJ GORI

POZIVAMO SVE BOŠNJAKE DA GLASAJU ZA NEZAVISNOST CRNE GORE, DA OBAVEZNO DOĐU NA SVOJE GLASAČKO MJESTO I GLASAJU "ZA". Važno je da umre svaka pomisao o velikoj Srbiji. To je neophodan uslov da se Srbi izliječe od velikosrpskog šovinizma. Ukoliko referendum propadne, to bi bio veliki moralni podstrek četništvu, te bi i u Bosni i Hercegovini došlo do novog povampirenja četništva. Priče lansirane u posljednje vrijeme kako se sa samostalnošću Crne Gore navodno razbija Sandžak, su samo udbaška propaganda muslimanskih četnika. Ne postoji nikakva autonomija Sandžaka, koja bi bila time razbijena ili ugrožena. Sandžak je sada, na žalost, samo istorijski pojam koji živi jedino u glavama Bošnjaka iz Sandžaka, a ne postoji nikakav Sandžak u nekom organizacionom autonomnom obliku. Dakle, tu se nema šta ni izgubiti, nego se samo može dobiti kraj velikosrpskog sna koji će nam svima, a pogotovo Bošnjacima iz Sandžaka, pomoći da se i počne normalno živjeti.

DAKLE, NAŠE SANDŽAKLIJE IMAJU PATRIOTSKU DUŽNOST DA GLASAJU ZA SLOBODU CRNE GORE.



2. POŠALJITE PORUKU VAŠIM KONGRESMENIMA SENATORIMA I PARLAMENTRACIMA

U internacionalnom izdanju "Online glasnika" za Englesko govorno područje slijedećim tekstom na Engleskom obavijestili smo svjetsku javnost o ofanzivi izdajnika i neprijatelja Republike BiH, da bi se u praksi poništila odluka parlamenta BiH od 26. aprila, kad su odbijene promjene Ustava koje su trebale legalizovati Republiku Srpsku. To su naši poznati stavovi koje smo više puta iznijeli u prošlim brojevima "Glasnika" pa tekst nećemo prevoditi na Bosanski.

Budući da naši izdajnici imaju sve mogućnosti da plasiraju svoje dezinformacije kongresmenima i senatorima BH patrioti bi trebali koristiti svoju brojnost u Americi i sirom svijeta da nadoknadimo informativnu blokadu kojoj smo izloženi.

ZATO TRAŽIMO OD VAS DA PRETRAŽUJETE http://www.google.com/ ILI http://www.yahoo.com/ KORISTEĆI IMENA VAŠIH KONGRESMENA I SENATORA ILI PARLAMENTARACA U VAŠOJ NOVOJ DOMOVINI I DA PREKO NJIHOVE WEB STRANICE POŠALJETE SLIJEDEĆE OBJAŠNJENJE NA ENGLESKOM ŠTA SE DESAVA U BOSNI I HERCEGOVINI. TIME ĆEMO ZAUSTAVITI MANIPULACIJE KOJIMA SE SLUŽI TIHIĆ DA BI LEGALIZOVAO REPUBLIKU SRPSKU.

Slijedi tekst na Engleskom kojega trebate kopirati u novu email poruku i preko njegove lične web stranice poslati svom senatoru (senatorima) kongresmenu (kongresmenima) itd.



3. Can you imagine a democracy where you must repeat a vote, until the super power is happy with the outcome?

This is exactly what the Bush administration is doing to Bosnians, the victims of aggression and genocide. US Administration requires Bosnian parliamentarians to vote, and vote Again, until the US administration likes the outcome

After Bosnian president of the Presidency, Suleiman Tihić, returned from his visit to USA, he informed the surprised Bosnians: "Forget the last month's vote regarding our constitution. US does not like the outcome. The parliament will have to vote again."

The problem is that this was a democratic free vote about Bosnian constitution. In fact, it was not completely free. The US ambassador kept the leaders of the Bosnian parties days and nights, until they "voluntarily"
agreed on the Constitutional amendments. The same drill was performed on the parliamentarians from the opposition parties, but it did not work. There were not enough corrupt politicians to vote for the amendments.

Is there something called "interference into internal affairs" of another country, in the US administration's language?!

The following is the explanation of the "unusual" behavior of the US administration

Both the General Framework Agreement for Peace in Bosnia, and its Annex 4, which contained the new constitution known as the Dayton constitution, has been shown to have many legitimacy problems.

The major problem is that the Agreement rewarded aggression and genocide by creating the "Serbian Republic" on 49% of the territory of the Republic of Bosnia and Herzegovina. Even worse, the "Serbian Republic" has been created as an ethnically pure Serbian territory during the aggression when Serbian fascists (chetniks) exterminated all other ethnic groups, including the Bosniaks and Croats on that territory.

Other major problems with the constitution have to do with what kind of state it changed Bosnia into: a monster state, a nonfunctioning state (according to the Venice Commission), a state operating on the principles of apartheid and in violation of human rights and principles of equality, a state with 2 entities, 10 Cantons, 1 district, with at least 12 parliaments, and governments, with countless ministers, including ministers of foreign affairs for each one of the many sub-governments, with ethnic vetoes, and entity vetoes, all to govern just four million people.

Rounding out the long list of its problems are the following two that seem to have the current American administration especially worried:

1. The Constitution (Annex 4) never passed legal procedure in the institutions of the Republic Bosnia Herzegovina, i.e. the Constitution of the Republic Bosnia Herzegovina was never legally amended to create this monstrosity.

2. The General Framework agreement is illegal itself, with its 12 Annexes, as an international agreement, because it was never ratified in the Parliament of the Republic Bosnia-Herzegovina.

As the New Bosnian constitution is not functioning, Bosnians want to replace it with a normal functioning constitution, like the one that existed before the aggression and genocide.

The American administration offered its help to change the constitution, and Bosnians gladly accepted. However, it turned out that the Americans were interested only in legitimizing the General Framework Agreement. They offered some cosmetic and unimportant changes to be adopted in the institutions created by the new (so called Dayton) Constitution.

Cosmetic changes, except in one very important detail -- since they would be passed in Bosnia's legislative bodies, they would discontinue the old Constitution of the Republic of Bosnia Herzegovina, and they would therefore laundry the dirty constitution.

Then Bosnians would go even deeper in the hole. The nonfunctioning constitution would become legitimate, and hence irreversible. Nobody could force the Serbs to negotiate again to give up their veto power, which cripples the country.

Therefore the Bosnian patriots in the parliament refused to adopt the cosmetic amendments.

That drove the Bush administration mad. They want to laundry the Dayton constitution, in order to show off a foreign policy success, no matter what happens to Bosnia. They publicly threaten that Bosnia will endure sanctions for not agreeing to the change of the constitution. They also use corrupt Bosnian politicians and the corrupt Bosnian media to personally attack those who voted against the constitution.

Even worse, they want to repeat the vote, even before the October elections, pressuring the parliamentarians who voted against only three weeks ago to reverse their vote.

Can you imagine a democracy where you must repeat a vote, until the super power is happy with the outcome? And this is exactly what the Bush administration is doing to Bosnians, the victims of aggression and genocide.

The Bosnian President of the presidency, Suleiman Tihić, a corrupt puppet of the superpower told Bosnians the message, upon returning from a visit to
Washington: "We must repeat the vote on the Constitutional changes before the end of May".

Shame on America.

Forward this message to your Congressmen and Senators to inform them how Bush Administration trashes US image and credibility overseas.

National Congress of the Republic of Bosnia-Herzegovina



4. Obrazac prijave za glasanje izvan BiH

Poštovani,

Obrazac prijave za glasanje izvan BiH je dostupan na web stranici Izborne Komisije Bosne i Hercegovine http://www.izbori.ba/

Proslijedite ovaj e-mail dalje vašim prijateljima na e-mail listi, u cilju što veće registracije naših građana van domovine !

Hvala

http://nsbih.tripod.com/

Nacionalni kongres Republike BiH vas poziva da se obavezno registrujete i da date svoje glasove onim partijama i poslanicima koji su glasali protiv ustavnih amandmana. Podsjećamo Vas to su BOSS, SDU, HDZ 1990 ostale hrvatske manje stranke, S BiH, Republikanci, zatim nezavisni poslanici Mehmed Žilić, Sead Avdić, Mladen Potočnik. Ne preporučujemo glasanje za SDA, SDP, Čovićev HDZ i sve ostale stranke, npr. Patriotska, čiji su lideri podržali Ustavne promjene. Tu spadaju i sve srpske stranke koje su sve složne u rasturanju Bosne i Hercegovine i među kojima nema nikakve razlike po tom pitanju, od Dodikovih Nacionalnih socijalista do Šešeljevih Radikala.

Osim toga pozivamo sve one koji imaju mogućnost izbora gdje da glasaju u Federaciji ili RS, DA GLASAJU U RS, JER ĆE GLASANJEM U FEDERACIJI POMOĆI ETNIČKO ČIŠĆENJE KOJE SE NASTAVLJA U MIRU I U ČIJU SVRHU SLUŽI I NAJNOVIJA IZMJENA IZBORNOG ZAKONA, PO KOJOJ PROGNANICI IZ RS MOGU GLASATI I U FEDERACIJI.



5. Iz RS uporno nameću tezu da je BiH konfederacija

Intervju Safet Halilović, predsjednik Predsjedništva Stranke za BiH za Avaz

Reforma policije je test za određivanje stvarnih namjera učesnika debate o ustavnim promjenama * NSRS nastoji ukinuti model za koji se Direkcija zalaže

Pitanje policijske reforme, prema tvrdnjama Safeta Halilovića, predsjednika Predsjedništva Stranke za BiH, test je pomoću kojeg se najpreciznije mogu ocijeniti stvarne namjere i kljucnih političkih snaga u RS i relevantnih međunarodnih političkih faktora koji su umiješani u debatu o ustavnim reformama u BiH.

- Ukoliko međunarodni faktori dopuste da model koji zagovara RS u slučaju policijske reforme bude nametnut na nivou BiH, onda je sasvim sigurno da ustavne promjene za koje se zalažu vode u istom pravcu, u pravcu jačanja modela koji podrazumijeva suverenu RS i stvaranje pretpostavki za njeno otcjepljenje - ističe Halilović u razgovoru za "Dnevni avaz".

Usvajanje zakona

Na temelju čega izvodite ovakav zaključak?

- Uporedite Mišljenje Upravnog odbora Direkcije za reformu policije i Preporuke o modelu buduće policijske strukture u BiH koje je donijela NSRS. Ovi dokumenti polaze od dva teorijski oprečna i praktično suprotstavljena modela.

Možete li detaljnije objasniti tu svoju tvrdnju?

- Prvi model policijske strukture, za koji se zalaže Direkcija, kompatibilan je s modelom unutar kojeg se suverenitet nalazi isključivo na nivou države, dok je drugi model policijske organizacije, za koji se zalaže NSRS, kompatibilan s modelom u kojem je suverenitet s države prenesen na poddržavne strukture, na entitete. U mišljenju se polazi od pretpostavke "da će se samo na nivou države BiH, odnosno Parlamentarne skupštine BiH, usvajati zakoni o policijskim pitanjima u BiH, te da ostali nivoi vlasti neće moći usvajati zakone po ovim pitanjima. Dakle, suverenitet, kada je riječ o policijskim pitanjima, isključivo treba biti na nivou Bosne i Hercegovine.

Model koji predlaže NSRS, prema Vašem mišljenju, potpuno je suprotan Direkcijinom?

- Dozvolite da prvo objasnim kakav je odnos NSRS prema Direkciji. Ona traži da sama Direkcija bude reorganizirana, tako da bude "zajednički sporazumni privremeni organ sporazumnih strana". To znači da NSRS polazi od pretpostavke da je Direkcija, kao tijelo, formirana u skladu s modelom za koji se zalaže, te da ona predstavlja klicu modela u kojem se suverenitet nalazi isključivo na nivou države, a protiv kojeg se RS od svoga nastanka grčevito bori. Zbog toga NSRS nastoji model za koji se Direkcija zalaže praktično ukinuti tako što zahtijeva njenu reorganizaciju, cime bi je ponovo učinila kompatibilnom vlastitom modelu i zadržala suverenitet u policijskim pitanjima na nivou entiteta.
Državna zajednica

Ako sam dobro shvatila, Vi tvrdite da model koji zastupa NSRS polazi od pretpostavke da je RS suverena država, a ne entitet?

- Tako je, i to ne samo suverena već i nezavisna država koja je stupila u konfederativni odnos s drugim entitetom i Distriktom Brčko, te da BiH ne predstavlja suverenu i nezavisnu državu. Stoga bi svaki korak popuštanja u pravcu prihvatanja modela koji nastoji nametnuti NSRS značio faktičko prihvatanje teze da je BiH nesuverena, izvedena, konfederativna državna zajednica, a ne jedinstvena i suverena država.

Ali, EU ravnopravne partnere ne vidi u entitetima već u državi BiH i samo sa njom pregovara?

- Ovako ja to gledam. S obzirom na to da policijska reforma, onako kako to zahtijeva EU, polazi od pretpostavke da je BiH suverena i jedinstvena država s kojom EU želi komunicirati jedino u toj formi, svaki kompromis sa stavom NSRS koji bi, eventualno, načinila Direkcija ili institucije EU, a cega, nažalost, ima u izjavama nekih međunarodnih zvaničnika, značio bi odustajanje od modela koji podrazumijeva BiH kao suverenu državu, i pristanak na model koji podrazumijeva RS kao suverenu državu, s otvaranjem perspektive njenog međunarodnog priznanja.

Suprotne tvrdnje

Na početku razgovora upozoravate na uzročno-posljedičnu povezanost ustavnih promjena koje nisu prošle i reforme policije. Čime potkrepljujete tu tezu?

- Spor zbog reforme policije odvija se u kontekstu debate o ustavnim promjenama. Pitanje suvereniteta u mirnodopskim uvjetima najoštrije se prelama upravo preko pitanja policijskih nadležnosti, te je više nego očigledno da relevantne političke snage u RS koriste debatu o ustavnim promjenama kao dimnu zavjesu u čijoj pozadini nastoje izvršiti devalvaciju suvereniteta BiH, te takvo stanje u budućnosti učvrstiti pomoću ustavnih promjena koje će ozvaničiti ovakvu razgradnju suvereniteta BiH.
Dakle, posve suprotno tvrdnjama koje dolaze iz krugova međunarodne zajednice i domaćih stranaka koje se zalažu za ustavnu reformu prema modelu koji je već bio dat na usvajanje Parlamentu BiH, ove ustavne promjene, zajedno s reformom policije, jedino mogu poslužiti dekonstrukciji državnog suvereniteta BiH i učvršćivanju suvereniteta entiteta.

Razgovarala: Edina ŠARAC




6. Ustavni amandmani do kraja maja ponovo u Parlamentu BiH?

Sulejman Tihić nakon povratka iz SAD za Avaz

Tihić vjeruje da su i poslanici koji su glasali protiv promijenili mišljenje i da će glasati "za" * Amandmani su važan korak naprijed i treba ih što prije usvojiti, stav je zvaničnika SAD

Jedinstven stav američkih zvaničnika u Bijeloj kući, Stejt departmentu, Pentagonu, Kongresu, uključujući i svjetske finansijske institucije i nevladine organizacije, jeste da su predloženi amandmani na Ustav BiH važan korak naprijed i da ih treba što prije usvojiti, kazao je predsjedavajući Predsjedništva BiH Sulejman Tihić.

Tihić je ovo izjavio na konferenciji za novinare na Sarajevskom aerodromu po povratku iz višednevne posjete Vašingtonu gdje se, između ostalih, susreo i s potpredsjednikom SAD Dikom Čejnijem (Dick Cheney), te državnom tajnicom Kondolizom Rajs (Condoleezza Rice). Kazao je da je iskazana velika zabrinutost zbog neusvajanja amandmana, jer "BiH ne može sebi priuštiti da izgubi još četiri godine".

Radikalizacija stanja

- Zvaničnici SAD izrazili su bojazan da će to usporiti procese reintegracije zemlje i put prema članstvu u euroatlantskim strukturama, te dovesti do radikalizacije stanja u zemlji. Zbog toga smatraju da amandmane treba što prije usvojiti i početi pripreme za drugu fazu - kazao je Tihić.
Izjavio je da je to glavna poruka SAD-a, te da treba učiniti dodatne napore kako bi amandmani bili usvojeni u sklopu "parlamentarne rasprave i procedure".

- To ne znači nove pregovore, ali znači razgovore, pojašnjavanje, ubjeđivanje i sve ono što postoji u demokratskoj praksi kada se usvajaju važne stvari -kazao je Tihić i izrazio uvjerenje da su i poslanici koji su glasali protiv postali svjesni posljedica koje bi zadržavanje sadašnjeg stanja moglo proizvesti za budućnost BiH.

- Vjerujem da će u daljnjim razgovorima promijeniti mišljenje i glasati "za" - izjavio je Tihić.

Po novom ustavu

Komentirajući činjenicu da je Centralna izborna komisija BiH već raspisala oktobarske izbore po aktuelnom Ustavu, Tihić je kazao da postoji mogućnost da se to promijeni, te da je "to stvar Parlamenta i dogovora u okviru parlamentarne većine".

- Lično smatram i želio bih da se izbori održe po novom ustavu. Normalno, to zavisi od svih koji učestvuju u donošenju odluka - rekao je Tihić.
Na pitanje da li je realno da se amandmani u Parlamentu nađu do kraja mjeseca, kao što su spominjali iz nekih stranka, odgovorio je potvrdno.
- Ako postoji politička volja i ako se kvalitetno obave sve pripreme, onda jeste realno - zaključio je predsjedavajući Predsjedništva BiH.

A. MALAGIC



7. Čović dolazi 23. maja u Meklhenijevu rezidenciju na nastavak razgovora

Mislim da se prvo moramo dogovoriti o stvaranju parlamentarne većine koja bi se okupila oko ustavnih rješenja, rekao je Čović za Avaz.

Predsjednik HDZBiH Dragan Čović izjavio je jučer da praktično, a ni teoretski nije moguće da ustavne promjene budu usvojene do kraja maja kako bi bile primjenjive na oktobarskim izborima, javila je Srna.
Čović je na konferenciji za novinare u Sarajevu potvrdio da će učestvovati na sastanku šefova političkih stranaka koji su dogovorili ustavne promjene, u rezidenciji američkog ambasadora Daglasa Meklhenija (Douglas McElhaney) u utorak, 23. maja, u Sarajevu, na kome očekuje "nastavak razgovora o budućnosti".
- Mislim da, prije svega, moramo dogovoriti nastavak izgradnje jedne parlamentarne većine u narednih godinu ili više, koja bi se okupila oko ustavnih rješenja i imala kapacitet da ih usvoji u Parlamentarnoj skupštini - rekao je Čović.
On smatra da bi sve što bi sada bilo preduzeto na usvajanju ustavnih promjena imalo štetne efekte za ustavne reforme u budućnosti jer bi bilo u funkciji predizborne kampanje.



8. KOME MOŽEMO TUZITI NAŠE POLTIČARE IZDAJNIKE?

Poštovani Kongrese, imam samo jedno kratko pitanje!?

Da li postoji ikakav način da se tuzi ili na neki način prisili pravnim putem sadašnja politika, mislim na one koji su na vlasti u ovoj našoj napaćenoj zemlji, da slušaju zelje naroda.

Da ih se tuzi nekom međunarodnom sudu jer oni trenutno vladaju našom državom na neustavan način (kako ste rekli Dejton je neustavan i sam od sebe ništavan). Naprimjer, da se pokrene akcija među našim građanima da želimo ukidanje Dejtona i vraćanje jednog i jedinog valjanog Ustava onog iz '92. Mislim da bi to možda bi dobar način i da bi to mnogi naši Bosanci i Hercegovci u BiH u svijetu podržali vrlo rado i financijski i svakako..... Jer ova bagra kako je pritisla vrlo brzo će uz pomoć bjelosvjetske bagre da legaliziraju ovakvo stanje i onda smo je gotovi sa RBIH!!

ŽIVJELA JEDNA I JEDINA REPUBLIKA BOSNA I HERCEGOVINA

Sanel M.
------------------------------------------------------------

ODGOVOR: Na žalost ne postoji nikakav svjetski sud za naše političare za zločin izdaje Bosne i Hercegovine. Za takve zločine su zadužene institucije naše države. Druga je stvar što je ta država u njihovim rukama. Tu lezi odgovornost naroda, da bude uvijek budan da ne dozvoli da mu neprijatelji preotmu institucije države. Zato se kaže: "Svaki narod ima političare kakve zaslužuje." Naime, ako narod ne provjerava šta njegovi političari rade, tj. ako se ne "bavi poltikom" na kraju će mu se na grbaču popeti izdajnici i neprijatelji, što se upravo nama događa.

Druga je stvar kada nam nanesu zlo neke druge države. To jeste predmet internacionalnog prava, pa nas svjetski sudovi štite. Ali jedino mi smo dužni da vodimo računa da nam naši političari ne nanose štetu. Upravo zato mi iz Nacionalnog kongresa Republike BiH ovo i radimo - pokušavamo iskontrolisati domaće izdajnike.

Inače, peticija koju vi predlažete za povratak Ustava Republike BiH već postoji na linku http://republikabih.net/peticijaustavcontent.htm

Dr. Muhamed Borogovac



PREGLED BH MEDIJA

9. LAGUMDŽIJIN SDP PONOVO GLASAO ZAJEDNO SA ČETINCIMA

http://www.sdp-bih.org.ba/webforumsdpbih/forum_posts.asp?TID=33&PN=1



10. ONI ZA KOJE TREBA GLASATI

http://users.skynet.be/orbus/aktua/aktua1047.htm

Napomena. Tokom diskusije na Skupštini 26. aprila 2006 ispostavilo se da radikal Blagojević bio samo mamac, da bi neko od patriota lakše popustio pod pritiskom, misleći da njegov glas nije presudan da i bez njega ima 15 glasova protiv. Da su kojim slučajem Zilić ili Avdić ili bilo ko drugi popustili, vidjelo bi se da bi Blagojević odmah promjenio svoj glas. Zato vas ne pozivamo da glasate za Blagojevića, jer je on bio samo Trojanski konj. Za ostalih 15 treba glasati na svim listama.



11. NOVO SAOPŠTENJE BOSSA I OSTALI DOBRI ČLANCI

http://republikabih.net/

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

No comments: